"Nový design, jehož klíčovými součástmi jsou unikátní lahev a etiketa, by měl odrážet image a zdravé sebevědomí značky Fernet Stock. Na druhé straně jsme museli samozřejmě respektovat tradici značky, která je na trhu již od roku 1927. Takže se nejedná o změny revoluční a zákazníci svoje fernety v obchodech bezpečně poznají," uvedl ředitel marketingu Stocku Plzeň - Božkov Richard Švéda.
Významných změn doznala především podoba lahve, kterou speciálně pro Stock Plzeň - Božkov vytvořila agentura Cocoon. Výrobu lahví pak mají na starosti skláři společnosti Avirunion.
Lahev se kónicky mírně zužuje směrem dolů, což zajišťuje ochranu před poškozením etiket na plnících linkách. Horní části lahve vévodí plasticky vystupující znak Fernetu Stock, který nahradil původní papírovou prsní etiketu. V dolní části lahve je masivní prstenec, v němž je vyražen nápis Stock. Lahev je navíc opatřena vodícími drážkami, díky nimž mohou být etikety lepeny naprosto přesně.
Nový vzhled mají i etikety, které se tisknou v Itálii. Logo je výraznější a z etikety plasticky vystupuje. Design pochází rovněž z dílny agentury Cocoon. Nová láhev i logo mají účinněji bránit pokusům o napodobení.
Značka Fernet zaujímá první dvě příčky mezi nejprodávanějšími lihovinami v tuzemsku, úspěšně dobývá exportní trhy a jako jediná z České republiky figuruje v žebříčku TOP 100 největších světových značek lihovin.