Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Fischer popírá, že nemá pojistku

  19:16aktualizováno  19:16
Cestovní kancelář Fischer, s kterou ročně cestuje na zahraniční dovolené několik set tisíc lidí, bojuje s podezřením, že nemá povinné pojištění pro případ krachu. První jej vyslovila Asociace cestovních kanceláří, která se už obrátila i antimonopolní úřad. Sám Fischer však podezření vyvrací a tvrdí, že klienty kryje pojistka z loňského roku.

Loňská smlouva skončí podle mluvčí kanceláře Fischer Věry Kudynové až v okamžiku, kdy začne platit nová. "Uzavření nové smlouvy se zdrželo kvůli hledání zahraničního zajistitele pro pojistné krytí v plném rozsahu," řekla ČTK Kudynová.

Důvodem delších jednání podle Kudynové je, že sdružení pojišťoven změnilo pro rok 2003 podmínky. "Pojišťovny snížily hranici pro pojistné krytí a obrat cestovní kanceláře Fischer je několikanásobně vyšší,“ řekla mluvčí.

Cestovní kancelář Fischer proto v součinnosti s pojišťovnami oslovil zahraniční zajistitele a projednala podmínky pojištění na celý roční obrat. Ten se pohybuje okolo čtyř miliard korun.

S podezřením, že Fischer nemá povinné pojištění, se obrátila na antimonopolní úřad Asociace cestovních kanceláří, jejímž členem Fischer není. Šéf úřadu Josef Bednář České televizi potvrdil, že se případem bude zabývat.

Kudynová označila snahu asociace jako hrubý útok na podnikání cestovní kanceláře a za snahu o přilákání klientů k méně úspěšným kancelářím.

Každá cestovní kancelář musí mít podle zákona uzavřenou pojistku pro případ krachu. Pojistka zajišťuje, aby se klienti zkrachovalé agentury dostali ze zahraničního zájezdu domů a aby dostali zpět své peníze, pokud se zájezd neuskuteční.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

Penny Market Lehovec. Řetězec zmodernizuje stovky svých obchodů.
Zákaz prodeje o svátcích porušilo 28. září jen několik obchodů

Zákaz prodeje o svátcích porušily ve čtvrtek 28. září tři ze 115 obchodů zkontrolovaných Českou obchodní inspekcí (ČOI). I při předchozích prověrkách většina...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.