Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Fischer: Za pád Tomi Tour mohou banky a očerňující e-mail hotelům

  17:35aktualizováno  17:35
Za pádem Tomi Tour nestálo špatné hospodaření, tvrdí Václav Fischer, který se stal její tváří. Poprvé od pátečního konce cestovky dnes do médií poslal své prohlášení.

Fischer za důvod pádu označil nedostatek hotovosti a neochotu bank poskytnout firmě úvěr. "Problém společnosti v žádném případě nespočíval v dlouhodobě špatném hospodaření. V roce 2008 skončila společnost v zisku a výsledky byly dlouhodobě vyrovnané, vlastní jmění bylo kladné," uvedl Fischer v prohlášení.

Znovu vyloučil, že by ve firmě měl podíl, pracuje prý jen jako marketingový a obchodní ředitel. "Nesu však plnou odpovědnost za obchodování TOMI TOUR. Chtěl bych všechny klienty ujistit, ze pro odvrácení ukončení činnosti TOMI TOUR bylo mnou osobně a statutárními orgány, jakož i společníky, učiněno maximum," dodal Fischer.

Firma podle něj hledala současně i investora, který by do cestovky vstoupil. Hotovost jí prý začala ubývat poté, co neznámý pachatel rozeslal e-mail všem hotelům, s kterými Tomi Tour spolupracovala, a v něm firmu očernil. "Většina hotelů se zalekla a začala požadovat po TOMI TOUR placení pobytů dopředu," tvrdí Fischer.

Situace se vyhrotila v pátek, kdy hoteliéři na Ibize požadovali uhrazení všech pobytů dopředu. "Zastoupení TOMI TOUR pro balearské hotely se snažilo tuto situaci řešit a část hoteliérů byla skutečně připravena své rozhodnutí revidovat. Nebylo to však dostatečné, a proto jsme kolem 17. hodiny rozhodli, že let na Ibizu nemůžeme vypravit a ohlásili jsme pojišťovně pojistnou událost. Současně jsme obdrželi výpověď spolupráce od ČSA."

Fischer se ohradil proti "pokusům o kriminalizaci jeho osoby". Společnost TOMI TOUR přitom neudělala nic špatného a zcela jistě nespáchala žádný trestný čin," dodal Fischer.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.