Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Fortuna loni mírně navýšila zisk na 17 milionů eur

  8:48aktualizováno  9:18
Sázkařská společnost Fortuna si za loňský rok mírně polepšila. Její zisk stoupl o 2,6 procenta na 17,4 milionu eur (zhruba 424 milionů Kč). Společnost, která patří investiční skupině Penta, jež se snaží získat konkurenční Sazku, zveřejnila výsledky v tiskové zprávě.

Internetové stránky společnosti Fortuna. | foto: ifortuna.cz

Celkově lidé u firmy prosázeli přes 380 milionů eur, tedy téměř o 14 procent více než v roce 2009. Hrubé výhry stouply o desetinu na téměř 93 milionů eur.

Výše přijatých sázek podle společnosti pozitivně ovlivnil růst na trhu v České republice a na Slovensku, kde rostl především podíl sázení on-line. Přispěly mu ale také také významné sportovní události, jako například MS ve fotbale v Jihoafrické republice.

"Za důležité považuji, že kromě razantního nárůstu v segmentu on-line sázení se nám na všech trzích daří udržet absolutní výsledek i u sázek prostřednictvím pobočkové sítě, které slouží nejen jako distribuční kanál, ale i jako servisní centra, a to i pro on-line sázení. Toto pak potvrzuje správnost strategie založené na prodeji našich produktů nejen přes internet, ale právě i pomocí rostoucí sítě poboček," komentoval výsledky generální ředitel Fortuna Entertainment Group Jiří Bunda.

Hrubé výhry z on-line sázení se v roce 2010 zvýšily více než o třetinu na 23 milionů eur, 22,9 milionu eur. Hrubé výhry ze sázení na pobočkách se navýšily přes tři procenta na téměř 70 milionů eur. Propad na pobočkách z roku 2009 se tak firmě podařilo zastavit.

Sázková kancelář působící v Polsku, České republice, na Slovensku, v Maďarsku a na Maltě.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.