"Za červen jsme prodali historicky nejvyšší objem piva všech značek Prazdroje - 910 tisíc hektolitrů," říká generální ředitel Mike Short. Podle něj může za otočku v trendu fotbalový šampionát a teplé počasí.
Nejlepším měsícem na prodej je prý červen. V červenci jsou obvykle teploty příliš vysoko a spotřeba zlatavého moku klesá. Druhé nejlepší výsledky jsou obvykle v srpnu.
Během posledních měsíců pivovar prodával zejména sudové pivo. Celkem šedesát procent z celkového objemu. Pivo totiž kupovaly především restaurace, ve velkém se pivo z Plzně čepovalo také na nejrůznějších festivalech či víkendových akcích, které k celkové spotřebě výrazně přispívají.
Pila se především desítka. Zvlášť v létě po ní sáhne většina pivařů, dvanáctce dá přednost asi čtvrtina lidí. Dvanáctce je nakloněno spíš zimní počasí, i tak ale za desítkou pokulhává.
Firma také zvýšila o jedenáct procent vývoz. Plzeňský pivovar svoje výrobky exportoval především do Německa, Spojených států a na Slovensko.