

Na trať mezi Libercem a Tanvaldem se vrátily vlaky (na snímku včerejší průjezd přes smržovský viadukt).
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
S novým nádražím dostal Rychnov také nové soupravy Stadler.
Autor: Štěpánka Tůmová, MF DNES
Motorový vůz Stadler Regio Shuttle, který si České dráhy půjčily od dopravce Vogtlandbahn.
Autor: České dráhy
Motorový vůz Stadler RegioShuttle, který zakoupila společnost GW Train Regio
Autor: GW Train regio
Vlak na viaduktu ve Smržovce.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Ve hře je i alternativa, že by rychlík z Liberce do Prahy bez přestupu do hlavního města dorazil zhruba za dvě hodiny a pět minut.
Autor: MAFRA
Poláci vyzvali Česko, aby s pomocí Evropské unie elektrifikovalo trať z Harrachova až do Liberce.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Oslavy 110. výročí unikátní ozubnicové trati z Tanvaldu do Sklářské Poreby v Polsku. Na snímku motorový vlak Stadler přejíždí most přes Jizeru.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Jeden z nových vlaků RegioShuttle RS-1 Stadler, které objednal Liberecký kraj. Na snímku na viaduktu ve Smržovce na Jablonecku
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Nový vlak Regio-Shuttle RS 1 Stadler na trati u Jindřichovic pod Smrkem
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Nový vlak Regio-Shuttle RS 1 Stadler na libereckém nádraží
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Ilustrační foto
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
První nový vlak Stadler RS1 Libereckého kraje umožní snadný nástup přímo z kolejiště. Výška nízké podlahy je 600 mm nad temenem kolejnice.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Vozidlo má charakteristický vzhled, který propůjčuje lichoběžníková příhradová konstrukce. Díky ní má vysoce pevné a tuhé vozidlo nízkou hmotnost.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
První nový vlak Stadler RS1 Libereckého kraje. Zbývajících 15 motoráků dodá berlínský výrobce do konce roku 2011. Vlaky jsou upraveny pro provoz na sklonově náročných tratích.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Místo k sezení je dostatečné pro cestování na malé vzdálenosti.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Zásuvkami nejsou vybavena všechna sedadla. Odpadá tak starost s hlídámím neposedných dětí.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Nízkopodlažní část motorového vozu Stadler RS1 má 65% podíl. Příhradová konstrukce vozidla je charakteristickým rysem motoráku. Slouží k dosažení nízké hmotnosti.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Cestující mají k dispozici zásuvky pro přenosnou elektroniku.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Pracoviště strojvedoucího. Vpravo je jednotka Desiro německého dopravce, který zajišťuje dopravu v Libereckém kraji.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Ve voze je 20 sklopných sedadel. Uspořádání interiéru je velkorysé, ve vozidle může cestovat několik maminek s kočárkem společně s cestujícím na invalidním vozíku.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Řešení sedadel za toaletou
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Samozřejmostí je dotykové ovládání všech zařízení a komunikační systém s posádkou vlaku.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
K přebalení dítěte slouží maminkám sklopná police.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Cestující mají možnost sledovat trať a práci strojvedoucího.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Cestující mají k dispozici zásuvky pro svou přenosnou elektroniku.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Toaleta je prostorná. Je uzpůsobena pro cestující na vozíku. Prostor umožňuje přebalení dítěte či komunikaci s vlakovým personálem.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Slavnostní předání vlaku Stadler cestujícím na Vysočině
Autor: Anna Vavríková, MAFRA