Reklamy nominované za využití nahoty a sexuality bez souvislosti s propagovaným produktem.
Autor: iDNES.cz
Reklamy nominované za využití nahoty a sexuality bez souvislosti s propagovaným produktem.
Autor: iDNES.cz
Reklamy nominované za využití nahoty a sexuality bez souvislosti s propagovaným produktem.
Autor: iDNES.cz
Reklamy nominované za využití nahoty a sexuality bez souvislosti s propagovaným produktem.
Autor: iDNES.cz
Nominovaná reklama ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka.
Autor: iDNES.cz
Nominovaná reklama ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka.
Autor: iDNES.cz
Nominované byly i reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí.
Autor: iDNES.cz
Nominované byly i reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí.
Autor: iDNES.cz
Nominované reklamy na anticenu Sexistické prasátečko v kategorii „využívají jazykový sexismus“.
Autor: iDNES.cz
Nominované reklamy na anticenu Sexistické prasátečko v kategorii „využívají jazykový sexismus“.
Autor: iDNES.cz
Nominace na Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Nominace na Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Nominace na Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Sexistické prasátečko 2017. Třetí místo v hodnocení veřejnosti získala personální agentura Rich Service.
Autor: Nesehnutí
Pivovar Modrá hvězda má druhou nejsexističtější reklamu dle hlasování veřejnosti v soutěži Sexistické prasátečko.
Autor: Nesehnutí
Vítěz anticeny Sexistické prasátečko odborné poroty.
Autor: Nesehnutí
Sexistická reklama Policie ČR.
Autor: Nesehnutí
Sexistická reklama společnosti Pila Pasák se nominovala v soutěži Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Sexistická reklama společnosti Auto ESA se nominovala v soutěži Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
2014, nominace na sexistické prasátečko s největším počtem hlasů. „Fotografie nahého ženského klína působí v rámci politické kampaně nevhodně a sexisticky. Není nijak spojen s propagovaným produktem - politickou stranou. 2. Vizuál reklamy je doplněn dvojsmyslným sloganem s vyznačenou částí "poprvé dát" odkazující k sexuálnímu aktu,“ uvedla porota.
Autor: Nesehnutí
Veřejnost vybrala na anticenu Sexistické prasátečko 2016 hudební klub Buddy´s z Olomouce.
Autor: www.prasatecko.cz
Jedna z reklam nominovaná do letošního ročníku soutěže Sexistické prasátečko.
Autor: www.prasatecko.cz
Jedna z reklam nominovaná do letošního ročníku soutěže Sexistické prasátečko.
Autor: www.prasatecko.cz
Jedna z reklam nominovaná do letošního ročníku soutěže Sexistické prasátečko.
Autor: www.prasatecko.cz
Jedna z reklam nominovaná do letošního ročníku soutěže Sexistické prasátečko.
Autor: www.prasatecko.cz
2016. Kontroverzní propagační plakát šumperského festivalu Džemfest, který vyvolal řadu nesouhlasných reakcí a vysloužil si i nominaci do soutěže Sexistické prasátečko.
Autor: Džemfest
Opravdu naláká striptérka ženy na pozici řidičky autobusu?
Autor: www.prasatecko.cz
Nejsexističtější reklama na Cabaret Darling získala 258 hlasů. Nevkusné zobrazení ženských genitáliích (originál jsme graficky upravili) na pánských záchodcích ke zdůraznění sexuálního motivu.
Autor: prasatecko.cz
VUT, 182 hlasů, 2. místo. Video zobrazuje ženy a muže v odlišných oddělených světech definovaných jasně vymezenými rolemi – muž jako expert, ve vedoucí a technické roli oproti ženě v podřízené roli jako objekt touhy. Muž je tu prezentován jako ten schopný, úspěšný a inteligentní, žena jako hezký doplněk a je zde přirovnána ke psu.
Autor: prasatecko.cz
VUT, 182 hlasů, 2. místo. Video zobrazuje ženy a muže v odlišných oddělených světech definovaných jasně vymezenými rolemi – muž jako expert, ve vedoucí a technické roli oproti ženě v podřízené roli jako objekt touhy. Muž je tu prezentován jako ten schopný, úspěšný a inteligentní, žena jako hezký doplněk a je zde přirovnána ke psu.
Autor: prasatecko.cz
VUT, 182 hlasů, 2. místo. Video zobrazuje ženy a muže v odlišných oddělených světech definovaných jasně vymezenými rolemi – muž jako expert, ve vedoucí a technické roli oproti ženě v podřízené roli jako objekt touhy. Muž je tu prezentován jako ten schopný, úspěšný a inteligentní, žena jako hezký doplněk a je zde přirovnána ke psu.
Autor: prasatecko.cz
VUT, 182 hlasů, 2. místo. Video zobrazuje ženy a muže v odlišných oddělených světech definovaných jasně vymezenými rolemi – muž jako expert, ve vedoucí a technické roli oproti ženě v podřízené roli jako objekt touhy. Muž je tu prezentován jako ten schopný, úspěšný a inteligentní, žena jako hezký doplněk a je zde přirovnána ke psu.
Autor: prasatecko.cz
2015. Pivovar Vilém se rozhodl využít pro svoji reklamu sexualizaci nezletilé dívky (záběr je z filmu Lolita). Žena je vyobrazená se sexuálním výrazem jako objekt touhy. Je zde pasována do dekorativní role k upoutání pozornosti. Využívá dvojsmyslného sloganu s cílem zdůraznit sexuální motiv sdělení bez souvislosti s hospodou/pivem (pohlavní styk je v České republice zákonem povolen od patnácti let).
Autor: prasatecko.cz
ODS si vysloužilo s tímto plakátem třetí místo v anketě Sexistické prasátečko. Využití nahého ženského těla k upoutání pozornosti bez přímé souvislosti s politickou stranou. Žena je pasována do role sexuálního objektu. Vyjádření tiskové mluvčí ODS Jany Havelkové: "Tato fotomontáž s logem ODS není oficiálním materiálem strany a občanští demokraté nejsou jejími autory. Od takového využití našeho loga se distancujeme." Vyjádření NESEHNUTÍ: Obrázek byl ponechám v soutěži z důvodu objevení se na Facebooku ODS Praha 8 v pozitivním kontextu. Distancování od tohoto způsobu prezentace oceňujeme.
Autor: prasatecko.cz
Fakulta elektrotechniky a informatiky VŠB. Muž je tu zobrazen jako ten hlavní, co sedí "na trůnu" s intelektuálním vzhledem, ženy kolem něj stojí ve smyslných pózách a těsné oblečení zdůrazňuje jejich atraktivní vzhled. Dvojsmyslný slogan k podtržení významu obrazového sdělení reklamy bez přímé obsahové souvislosti se školou.
Autor: prasatecko.cz
2015. Dokonalé zateplení, 120 hlasů, 5. místo. Využití dvojsmyslného zesměšňujícího sloganu s cílem zdůraznit sexuální motiv sdělení bez souvislosti s produktem.
Autor: prasatecko.cz
Day to Day, 127 hlasů, 4. místo. Vítězná reklama Sexistického prasátečka z roku 2012 stále nezmizela. Dvojsmyslný slogan, který doplňuje dvě nahé ženy, zdůrazňuje sexuální motiv sdělení. Nahé ženy jsou tu pouze k upoutání pozornosti, nemají žádnou souvislost s nabízenou službou.
Autor: prasatecko.cz
Klenoty Aurum, 58 hlasů, 13. místo. „Sex sells“ - reprezentace osob v čistě sexualizované (dekorativní) funkci k upoutání pozornosti. Nahá ženská těla jsou zde bez přímé obsahové souvislosti přiřazena k propagaci šperků.
Autor: prasatecko.cz
Jedna z reklam nominovaná na letošní Sexistické prasátečko.
Autor: Nesehnutí
Sexistické slogany politických stran - objektifikace žen jde napříč politickým spektrem.
Autor: Koláž iDNES.cz
Další z nominovaných reklam na Sexistické prasátečko - Spin rádio
Autor: Prasátečko.cz
Další z nominovaných reklam - Jazykový a vzdělávací institut
Autor: Prasátečko.cz
2014. Odborná porota šestého ročníku soutěže o anticenu Sexistické prasátečko zvolila reklamu TOP 09 z Havířova se sloganem „vždy na pravém místě“. "Plakát je nejen sexistický, ale přímo heterosexistický. Ženská zadnice je podle TOP09 tím pravým místem, kde je správné být. To znamená, že se obrací pouze na heterosexuálně orientované muže, kteří svou heterosexualitu potřebují neustále performovat, aby bylo každému jasné, že jsou těmi správnými chlapáky," uvedla porota.
Autor: Prasátečko.cz
V pátém ročníku soutěže Sexistické prasátečko se sešlo 99 reklam.
Autor: Hnutí Nesehnutí
V pátém ročníku soutěže Sexistické prasátečko se sešlo 99 reklam.
Autor: Hnutí Nesehnutí
V pátém ročníku soutěže Sexistické prasátečko se sešlo 99 reklam.
Autor: Hnutí Nesehnutí
V pátém ročníku soutěže Sexistické prasátečko se sešlo 99 reklam.
Autor: Hnutí Nesehnutí
V pátém ročníku soutěže Sexistické prasátečko se sešlo 99 reklam.
Autor: Hnutí Nesehnutí
Anticenu Sexistické prasátečko za nejvíce sexistickou reklamu vyhrál v minulosti videoklip lákající ke studiu na Lesnické a dřevařské fakultě brněnské Mendelovy univerzity. Spot natočil spolek nazvaný Lehce dráždivá fakulta.
Autor: Lesnická a dřevařské fakulty Mendelovy univerzity
Stavebniny Astra zaujaly pořadatele soutěže Sexistické prasátečko již několikrát.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Billboard s ženou a Ještědem přišel jako jeden z tipů do soutěže Sexistické prasátečko.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Soutěž Sexistické prasátečko sleduje i reklamu upozorňující na věk.
Autor: http://zenskaprava.cz
Podle organizátorů soutěže Sexistické prasátečko se sexismy objevují v reklamě poměrně často.
Autor: http://zenskaprava.cz
Organizátoři soutěže Sexistické prasátečko v minulosti upozornili i na reklamu Dolce&Gabana.
Autor: Dolce&Gabana
Petra Havlíková s dalšími kolegyněmi vymyslely anketu Sexistické prasátečko.
Autor: Marie Stránská, MAFRA