Telefon Banka umožňuje klientům GE Capital Bank zadávat bankovní operace, pracovat s účtem a zajišťuje jim přístup k informacím o bankovních produktech, a to vše prostřednictvím telefonu s tónovou volbou.
Pomocí Telefon Banky může klient:
* zjistit aktuální zůstatky na všech svých účtech (běžném, termínovaném, úvěrovém),
* zadávat platební příkazy ze všech běžných korunových účtů,
* získávat aktuální bankovní informace o kurzovním lístku, úrokových sazbách, nabízených produktech a službách a základní informace o GE Capital Bank a jejích pobočkách.
Bezpečnost bankovních operací na Telefon Bance (zjišťování zůstatků, zadávání platebních příkazů) je zajištěna zadáním identifikačního čísla ID a hesla PIN. Klient si může zvolit ještě další ochranný prvek – transakční kód TAN.
Telefon Banku si mohou zřídit majitelé Flexikonta a majitelé běžného účtu. Aktivace Telefon Banky je prováděna zdarma, do konce září budou zdarma i služby.
Telefon Banka byla v průběhu srpna postupně zaváděna na všechna obchodní místa GE Capital Bank. Všem klientům bude k dispozici od počátku září.