GE Capital - další "banka na drátě"

Usnadnit klientům od počátku září využívání bankovních služeb chce od prvního září GE Capital Bank. Její nový produkt Telefon Banka umožní klientům přístup k produktům tohoto bankovního ústavu, aniž by museli navštívit jeho pobočku. Zařadí se tak mezi finanční ústavy nabízející tzv. phonebanking.

Telefon Banka umožňuje klientům GE Capital Bank zadávat bankovní operace, pracovat s účtem a zajišťuje jim přístup k informacím o bankovních produktech, a to vše prostřednictvím telefonu s tónovou volbou.

Pomocí Telefon Banky může klient:
* zjistit aktuální zůstatky na všech svých účtech (běžném, termínovaném, úvěrovém),
* zadávat platební příkazy ze všech běžných korunových účtů,
* získávat aktuální bankovní informace o kurzovním lístku, úrokových sazbách,  nabízených produktech a službách a základní informace o GE Capital Bank a jejích pobočkách.

Bezpečnost bankovních operací na Telefon Bance (zjišťování zůstatků, zadávání platebních příkazů) je zajištěna zadáním identifikačního čísla ID a hesla PIN. Klient si může zvolit ještě další ochranný prvek – transakční kód TAN.

Telefon Banku si mohou zřídit majitelé Flexikonta a majitelé běžného účtu. Aktivace Telefon Banky je prováděna zdarma, do konce září budou zdarma i služby.

Telefon Banka byla v průběhu srpna postupně zaváděna na všechna obchodní místa GE Capital Bank. Všem klientům bude k dispozici od počátku září.