"Pracovníci firmy pracovali 24 hodin denně, aby zjistili, jak mohlo ke zkažení několika produktů dojít, vyřešili problém a zajistili, aby nápoje dosahovaly opět vysokých norem, které zákazníci zasluhují,"ujistil Ivester.
Dále také informoval, že největší výrobce na světovém trhu nealkoholických nápojů zavedl zvláštní telefonní linku, na kterou mohou spotřebitelé směřovat své dotazy a poskytl svou adresu v Atlantě ve Spojených státech pro ty, kteří by se na něho chtěli obrátit osobně.
Podle belgických sdělovacích prostředků si firma dělá naděje, že belgický ministr zdravotnictví Luc van den Bossche brzy zruší zákaz prodeje coca-coly a umožní tak obnovu výroby tohoto nápoje po výsledcích dalších expertních analýz.
Podle listu Le Soir dosavadní výsledky ukazují, že se v inkriminovaných obalech žádné nebezpečné látky nenacházely a že stopy nalezeného fenolu byly v příliš malém množství na to, aby vzbudily hlášené zdravotní obtíže.
Jestliže veřejnost nebude ochotná přijmout rýsující se vysvětlení, že spotřebitelé podlehli davové hysterii, bude nutné alespoň uznat, že se v plechovkách nacházely látky, které sice nebyly zdraví nebezpečné, ale vyvolaly "nepohodlí", soudí deník.
Lékaři a toxikologové také zkoumají, zda bolesti, na které si postižení stěžovali, nevyvolala konzumace něčeho jiného.