V Německu by se jednalo o následovníky modelu Opel Vectra. Švédové měli montovat pokračovatele řady Saab 9-3.
Přestože získání kontraktu znamená pro Němce velký úspěch, neskončí zatím ani švédská automobilka. Dobrým znamením je zejména rozhodnutí GM vyrábět tady i model Cadillac BLS. Ten by měl na evropském trhu konkurovat "trojkové" řadě BMW a Mercedesu třídy C. Vyrábět by se tu měly i další modely Saab. Automobilka by tak měla fungovat nejméně do roku 2010.
Analýza prokázala, že umístěním do Rüsselsheimu firma na nákladech ušetří zhruba 200 milionů eur ve srovnání s tím, co by ji stál Trollhättan, uvedl šéf evropského zastoupení GM Fritz Hendesron.
Automobilka loni oznámila, že plánuje mohutné propouštění. O práci by mělo přijít na 12 tisíc zaměstnanců, většinou v Německu, ale i Švédsku. Společnost počítá, že jen v Rüsselsheimu škrtne asi 3500 míst. Řada z nich se rozhodla, že než čekat na výpověď, požádají raději o dobrovolné propuštění. Za to jim firma slíbila pohádkové odstupné - více zde
Automobilka se tak snaží vybřednout ze ztrát - vždyť na evropském kontinentu GM naposledy vykázala zisk v roce 1999.