iDNES.cz
☰
zpátky na článek
<
1
/
X
>
Společnost H&M se omluvila za obrázek, kde má na sobě dítě tmavé pleti mikinu s nápisem „Nejvíc cool opice v džungli“.
H&M
Osmadvacetiletý Dennis Johansen, který se narodil v Keni a který od svých dvou let vyrůstal v Norsku jako model na e-shopu newfitshop.sk
newfitshop.sk
Obchodní řetězec Lidl čelil nenávistným verbálním útokům poté, co do svého akčního letáku použil černošského modela.
Repro akčního letáku Lidl Česká republika
H&M
Autor:
Profimedia.cz
Související články
Módní řetězce mění strategii. Zara sází na web, H&M otevírá prodejny
Rasistická kampaň H&M má dohru. Řetězec zavírá obchody v Jižní Africe
Rasistické! Zákazníkům H&M vadí „opice v džungli“ na mikině tmavého chlapce
Rasismus je drahý špás. Akcie H&M se propadly na devítileté minimum