"Důvodem je snižující se efektivita výroby a prodeje piva jako důsledek celkové nižší koupěschopnosti obyvatelstva Slovenska," uvedl mluvčí společnosti Peter Švec.
Poptávka po pivu podle něj v září meziročně klesla o 14,5 procenta.
Heineken, který je s více než 42procentním podílem na trhu nejsilnějším producentem piva na Slovensku, tak dál vaří v zemi pod Tatrami pivo v Hurbanově, Nitře a Rimavské Sobotě.
"Zbývající tři pivovary pracují na plné obrátky a v jejich případě není důvod na redukci výroby," uvedl generální ředitel Heineken Slovensko Jean-Paul van Hollebeke.
Poznamenal, že pivovarnická skupina na Slovensku navzdory silnému postavení nedosahuje významnějšího zisku.
Martinský pivovar dosud zaměstnával 121 lidí. Ve městě bude nadále fungovat distribuční centrum a obchodní tým. Zaměstnancům, kteří přijdou o práci, firma slíbila pomoc při hledání nového místa.
Společnost také ujistila, že bude nadále sponzorovat martinský prvoligový hokejový klub a martinské divadlo.