Online duel

Hejtman se utká se Student Agency v duelu o provozu regionálních vlaků

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 3. prosince 2009 do 11:23

OTÁZKA: Pane Martínku, za kolik se dá takováto smlouva nechat podepsat? fantomas
OTÁZKA: Pane Martínku, využil jste někdy ve vlaku ČD WC? Pokud ne vyzkoušejte si to. Ale raději na lačno, mohlo by se Vám udělat špatně. A tenhle marast chcete podporovat? Myslíte si že to chtějí i cestující? fantomas
OTÁZKA: A mám to zapít pivem, vínem nebo colou? fantomas
OTÁZKA: Pánové, co si mám dát dnes k obědu, mám zajít na pizzu nebo na steak? fantomas
OTÁZKA: Pane Martínku, 1. proč argumentujete, že noví dopravci nemají nádraží a depa? Na nádraží musí vlastník pustit dle zákonů i jiné dopravce (viz. autobusové nádraží ČB - vlastník Jihotrans a jezdí tam i SA i jiné společnsti). Na vlaky bez dep by žádná banka nepůjčila, takže je to určitě součástí business planu SA: 2. Proč argumentujete, že bude jízdné dražší? Jízdné stanovuje kraj ;-) 3. Proč argumentujete Evropskými fondy? Tak jestli SA bude modernější bez nich, tak nejsou potřeba, ne? Nebo jde o ty fondy kvůli malé domů pro ČSSD a jiné strany? 4. Jízdenky musí být přenosné mezi dopravci ze zákona. 5. Proč nejsou ve smlouvě s ČD žádná musí ohledně modernizace a jen měla by? 6. Co když Vám ČD stát zprivatizuje? Jak budete argumentovat? To byste koukal, co? A nebo víte, že to ČSSD neplánuje díky právě malým(miliardovým) domů? 7. Jaké jsou ve smlouvě s ČD sankce. Jsou tam nějaké? 8. Myslíte někdy na voliče a na to, že chtějí jezdit v čistém vlaku, který bude jezdit co nejdříve? Martin Ciklamini
OTÁZKA: Domnívám se, že dohoda, uzavřená s ČD dopravu nezlepší. Jediné co se touto dohodou zlepší je zřejmě finanční situace těch, kteří se za kraje na uzavření takovéto dohody podílely. Co Vy na to pane Martínku? fantomas
OTÁZKA: Vlaky českých drah jsou naprostá ostuda a katastrofa. fantomas
OTÁZKA: Dobrý den, touto otázkou bych chtěl rozptýlit pochybnosti čtenáře Davida, kterého zajímalo jak je možné zadávat otázky i po limitu a jestli si je dokonce osobnosti zadávají sami. Milý davide, žijeme v České republice, zemi neomezených možností. Máme demokracii ale proti zavedeným demokraciím máme tu výhodu, že známe totalitní praktiky a v rámci demokracie je umíme náležitě využívat. Takže ano, všechno jde, jen musí být vůle. A u nás navíc více než kde jinde platí, že kdo maže, ten jede (btw proč myslíš že Vančura nejede:)) Zbylo mi tu tedy pár přidělených, nevyužitých otázek, tzv. nahrávaček. Když jsem to ale takto "proflák" nemá cenu je již pokládát. Takže nezbývá než se pánům omluvit a popřát jim hezký den. fantomas
OTÁZKA: Pro p. Martínka nebo dopravního odborníka 1) Jak velkou váhu bude kraj klást na analytickou stránku ročních rozpočtů pro železniční dopravu? 2) Jak sofistikovaně se budou posuzovat náklady - výkony - kvalita? 3) Jak je smluvně ošetřena otázka investic do nového či zgenerálkova-ného vozového parku a zajištěno, aby se nerozhazovalo a nerozkrádalo z peněz daňových poplatníků? Aby to nemělo stejné negativní "Hlavní efekty", jako např. u vozů typu Pendolin. ( Celkově nízké využití v nasazení a technických možnostech vozů, prodělečnost, finanční ztráty ) Pro p. Smidta - Jaké máte technické a materiální zabezpečení vozového parku vaší firmy. Kde jsou uveřejněny tyto údaje? Proč jste nezrealizovali provoz na trati Ostrava -Praha? Proč tento provoz byl zrušen na poslední chvíli a cestující museli volit opět spoje Českých drah? Vít Mer., OV
OTÁZKA: Chtěla bych se zeptat pana Schmidta. Kraje se rozhodli, že od roku 2010 chtějí 10leté smlouvy. SA není v roce 2010 schopné vyjet a zajistit dopravní obslužnost, což dokládáte sami tím, že vaše nabýdka je až od roku 2012. ČD tedy nyní nemají konkurenci, neboť v tuto dobu není nikdo, kdo by byl schopen od 2010 dopravu zajistit. Opravdu Vám příjde normální, že společnost, která nemá žádné reference, má 2mil. základní kapitál, může diktovat podmínky, kdy a co mají kraje vyhlašovat?? Michaela
OTÁZKA: Dříve existovala na urovni kraje jedna mlékárna ktera dodával jogurty. Každý věděl že stojí 2,50 a bude k dostání vždy v uterý mezi 7-9.30. A byl klid. Dnes máme na výběr 100jogurtů od desítek výrobců a chudáci lidé bloudí mezi regály a složitě vybírají ten pravý... a sem tam některa výroba zkrachuje... V reakci na odpovedi pana Hejtmana o výhodách jedné dlouholeté smlouvy - Nebylo by dobré po vzoru smlouvy s CD udelat stejnou smlouvu i s mlékárnamy ?? vitvit
OTÁZKA: Dobrý den, pane Schnidt, zajímalo by mě, jak jste měli řešenou otázku využití nádraží, které jsou většinou majetkem ČD, takže by mohl vzniknout problém a nebo extrémní cenové zatížení z pronájmu prostor. Měli jste předjednány nějaké smlouvy v tomto duchu? A jaké jsou záruky, že by jste provoz vůbec zvládli? Kde jste chtěli mít největší úspory proti ČD? Václav Maixner
OTÁZKA: Podotíkám že nevolím již řadu let!Bydlím v Pardubicích.Ale musím se hejtmana zastatat.Po 20 letech demokracie to konečně vypadá že se regionálním vlakům kraje začínají systematicky věnovat.Citelně schází jednotný dopravní systém a také propojení dopravi mezi jednotlivými kraji.Chybí dopravní terminály přesto cítím snahu krajů s tím něco udělat...proto vám pane Martínku děkuji a nějaký meserschmity se nenechte otrávit.žlutý autobusky stejně brečí a pletou si vlaky s busy a myslí si, že provozovat je je to stejné a stejně jednoduché. Tomáš
OTÁZKA: V TV debatě jste řekl , že není možné , aby konkureční firma ( Stadent Agency ) jezdila levněji , než ČD . Ptám se z čeho tak usuzujete ? Obecně je známo , že ČD je jedna velká černá díra v tomto prostředí by každá firma byla levnější než ČD. Je mě naprosto jasné , co je vaším cílem . Před volbami řeknete obrouskou lež ,že tímto krokem jse zachránili desetitisíce pracovních míst zaměstnanců ČD. Jinak vaše argumentace v TV mě připomíná úroveň jistého Milouše Jakeš. Luděk
OTÁZKA: Kde jsou k nalezení smlouvy o dopravní obslužnosti mezi krajem a ČD ? Jistě jsou veřejné, jsou přeci hrazeny z veřejných rozpočtů a ty platíme z našich daní. Chci vědět na co mám podle smlouvy jako cestující nárok. děkuji Radek Sedlák
OTÁZKA: Pane Martinek, myslite si, ze z Ceskych drah je mozne vytvorit dopravni podnik typu Deutsche Bahn. Ja myslim, ze se to nepovedlo ani s Ceskym Telekomem (vs Deutsche Telekom). Proc to teda zkouset s Ceskymi drahami a to celych deset let? Dekuji za odpoved. Radim Sarlej radim sarlej
OTÁZKA: Dobrý oběma. Dotaz na pana Martínka. Postup hejtmanů mi zavání korupcí, protekcionismem a velkou malou domů. Proč nevypíše průhledné veřejné výběrové řízení? Čeho se tak bojíte? Pro pana Schmidta: Držím vaší společnosti palce. Je třeba rozbít to zaostalé myšlení soudruhů ve vedení kraje, kteří nejsou schopni snést zdravou konkurenci ve svém zatuchlém a smradlavém rybníčku. Josef Klánovský
OTÁZKA: Díky podepsané smlouvě dočkáme se někdy nových moderních motorových jednotek, které tolik potřebujeme? A neargumentujte Regionovou. To není moderní motorová jednotka. Děkuji. Jaroslav Wasserbauer
OTÁZKA: V jakém roce bude krach ČD? Stát nemůže pořád dotovat tak velké ztráty - sám je už ve ztrátě...proč to jinde jde a u nás jsme pořád v mínusu...že by ve vedení byli lidi co tomu vůbec nerozumí??? Kadem
OTÁZKA: Mohu se pane Martínku zeptat, zda je cena za kterou budou ČD jezdit opravdu konečná, a že za tři roky nezjistí, že nemají dost peněz a nepůjdou požadovat dotace a nebo neomezí dopravu na železnici. Mají ČD stanoveny nějaké dostatečně motivující pokuty za to, když nesplní slib modernizace? Jiří Kelnar
OTÁZKA: Nemyslíte si, že by bylo korektní zveřejnit ony podepsané smlouvy, aby si každý mohl udělat obrázek o tom, čeho se vlastně týkají? Jde přece o peníze z veřejných rozpočtů, ne? Jarmil
OTÁZKA: Proč dopravci upřednostňují dálnici před vlakovou dopravou? Není to chyba? Kolik stojí 1km dálnice a 1km kolejí? Děkuji za odpovědi Kadem
OTÁZKA: ZAJMALO BY ME PROC JSE TEDY NEDA PRILEZITOST SOUKROMZM DOPRAVCUM KDYZ JSE RIKA ZE CD JSOU KAZDO ROCNE VE STRATE? TOM
OTÁZKA: Pane Schmidte, není cílem vaší kampaně spíše obava, že pokud kraje vytvoří a propojí dopravní systémy, přijdete o zisky z vašich žlutých autobusů? P.S.: Chtělo by je už taky modernizovat a hlavně naučit řidiče pravidlům silničního provozu, už dvakrát mně dítě ve vašich spojích blinkalo Martina
OTÁZKA: Zdravím, pane Martínku, jakým způsobem Vám ulítl rozum? Jak můžete chtít namísto nových levnějších vlaků staré hnusné zpožděné vlaky? České dráhy, a.s. (FIY neveřejnoprávní společnost, ale soukromá společnost, ve které je akcionářem stát ;-) )měly na vylepšování vozového parku dlouho. Chcete opravdu, aby daňoví poplatníci platili neustálou nehospodárnost Českých drah, do kterých se jen sypou peníze a akcionář - stát - daňoví poplatník - nic neviděl (ani moderní včasné vlaky, ani výdělek). Pokud nevěříte, že Jančura koupí vlaky, tak co takhle záruky bank, které určitě má? Co penále, které si určitě v nabídce napsal? A co takhle se jen zamyslet, že tu není jen pan Jančura, ale Veolia, Arriva a jiné společnosti, které jezdí ve světě a vlaky mají. Taky by určitě jezdili levněji. Poslední otázka: Kolik z nákupu nových vlaků budete mít do vlastní kapsy? Jelikož korupce se objevuje v naprosto nelogických obchodech za státní peníze, tak tady je skoro jasné, že tomu tak je, či bude. Martin Ciklamini
OTÁZKA: Železniční osobní doprava (v současné době v podstatě monopolní ČD) je neefektivní a je uměle držena při životě dotacemi ze státního rozpočtu. Myslíte, že může být osobní doprava nezávislá na státních subvencích? Zda je schopna generovat zisk stejně jako doprava nákladní? Martin
OTÁZKA: Dobrý den, byla řešena problematika veřejné podpory, alespoň s ÚHOSem? Bude podána stížnost na porušení pravidel veřejné podpory? A jste připraveni případně problém dotáhnout až před soud? Jan Marecek
OTÁZKA: Pane hejtmane, nerozumím Vaší argumentaci, že jste výběrové řízení nevyhlásili, protože Vám to žádný předpis nevyžaduje. Tato odpověď mi přijde arogantní a úřednická. Výběrové řízení se přece vyhlašuje proto, aby se dodavatelé "poprali" mezi sebou a nabídli co nejlepší podmínky. Je jedno, zda to nařizuje nějaký zákon ! Proč jste nevyhlásili výběrové řízení ? Martin
OTÁZKA: Dobrý den, chtěla bych spíše jen vyjádřit podporu RegioJetu, myslím, že je na čase, aby dostal šanci i někdo jiný a pokud zklame, tak se holt nedá nic dělat, ale horší jak s čd to už snad ani být nemůže, jakožto studentka pravidelně dojíždějící vlakem vím o čem mluvím( zpoždění, nečisté vlaky, nejednou si nelze ani sednout a jindy zase prázdné vlaky- což mě přivádí k otázce, proč nejsou čd schopné dle situace-před vánocemi, před svátky , v pátek odpoledne přidat vagony??)...je dobře, že se konečně našel někdo, kdo má alespoň snahu něco změnit, my, jakožto zákazníci musíme využívat služeb jednoho dopravce a nemáme na výběr..třeba se ještě všichni pohrneme zase k čd, ale proč nedat šanci i někomu jinému? b.
OTÁZKA: Pane Martínku, proč je ČSSD vždy proti všemu soukromému. Proč dusíte podnikání v ČR a svými populistickými kroky devastujete státní kasu. Jsou lidé v ČSSD opravdu tak hloupí nebo jen tak všichni toužíte po moci? Petr L.
OTÁZKA: Pana Radko Martínka si pamatuju jako velkého komunistického nadšence z Moravské Třebové.Chtěl bych se vás zeptat, zda stále lpíte na Leninových odkazech, tak jako v osmdesátých letech na Gymnáziu v Moravské Třebové? váš student
OTÁZKA: Pánové, vy jste ale kohouti... Lidé volají po slušnosti nejen v politice a vy, zvláště vy Schmidte, na sebe pálíte od první minuty. Styďte se! Používáte stejného kalibru jako ti největší hulváti na politické scéně? Martina
OTÁZKA: Jsem přesvědčen, že České dráhy díky svým zkušenostem a tradici měly dát konkurenceschopnou nabídku. Jsem přesvědčen, že firma provozující různé druhy dopravy by si nemohla dovolit nedodržet smlouvu v oblasti regionáálních železnic, prostě proto, že případný její krach by postihl i zbytek firmy. Jaký tedy byl argument pro to, že v soutěži nebyl vybrán dopravce s nižšími náklady?? Je ten argument průkazný? Pavel
OTÁZKA: Opravdu se pan Martinek cítí být odborníkem na regionální dopravu? Pro kraje by asi bylo výhodnější, kdyby je zastupoval člověk, který se v problematice orientuje. NEX
OTÁZKA: Dobrý den, chtel jsem se zeptat pana Martínka z čeho usuzuje že tato dohoda zlepší dopravu. Všude ve svetě kde funguje konkurence je doprava, myslim kvalita dopravy a služeb na daleko vyšší urovni než u nas. Právě z toho důvodu nejsem schopen pochopit jak bez konkurence se toto muže podarit viz. celkový stav vlaku a služeb českých drah jako celku. Jiri V.
OTÁZKA: Dekuji za odpovedi, jen bych poznamenal k nizkonakladovym aerolinkam to, ze kdyby stat neustale nelepil ztraty Ceskych drah, tak dopadly stejne. U pana Schmidta predpokladam, ze kdyby mel dopravu provozovat urcite to nebude se starymi vlaky a hlavne souhlasim s tim, ze pokud nebyla vypsana verejna soutez, pak nemuzeme s jistotou rici, ze cena nemohla byt nizsi. Nicmene za Vase nazory dekuji, ale spise se ztotoznuji s panem Schmidtem. Davis
OTÁZKA: Pane Martinku, opirate svoji jistotu v CD o to, ze je to ve smlouve. Cozpak by podobne podminky nebyly ve smlouve s kymkoliv, kdy by vyhral tendr na provozovani dopravy? Muzete jasne rici, proc neni na tuto zakazku vypsan normalni tendr, bez toho, aby jste se uchyloval k tomu, ze nabidky jinych nez CD jaou nerealne? Daniel Melichar
OTÁZKA: jakou cenu budou kraje platit za os./km ? je tato cena ve všech krajích stejná? četl jsem, že plzeňský kraj si nechal udělat nabídky od více dopravců, můžete zveřejnit kolik nabídl RegioJet a kolik ČD? Luke
OTÁZKA: Jsem možná hloupá, ale nechápu, co vlastně memorandum přineslo. Jiřina
OTÁZKA: Jaké záruky může dát společnost Regio Jet krajům když v železniční dopravě nepřepravila jediného cestujícího, neujela jediný kilometr a neprodala žádnou jízdenku, nevlastní žádný vlak ani nezaměstnává žádné zaměstance? Nemyslíte, že je kromě virtuální prezentace třeba mít alespoň minimální reference v oboru? Michal Krempl
OTÁZKA: Otázku nemám - jen doufám, že antimonopolní úřad udělá nápravu. Apačka
OTÁZKA: Je pravda, že memorandum umožňuje krajům postupovat ve výběru dopravce nezávisle? Autíčko
OTÁZKA: Vadí hejtmanům systém úhrad prokazatelné ztráty? Iveta
OTÁZKA: Pane hejtmane, pan Jančura tvrdí, že myslí především na cestující. Proč s ním tedy kraj nechce spolupracovat? Předseda fanklubu Student Agency
OTÁZKA: Dobrý den, mám dotaz na pana Martínka - Když ČSSD vládne ve všech krajích tak jste snad třeba alespoň v jednom kraji mohli udělat experiment a provozování regionální tratě nechat soukromníkovi, nemyslíte že to je dobrý nápad? pjotrrrr
OTÁZKA: Dotaz na oba: Oba říkáte, že musí dojít k modernizací vlaků. S tím podle mě každý souhlasí. Pane Martínku, zvládnou to češké dráhy? Pane Schmidte, proč a z jakých skutečností si myslíte, že byste to zvládli lépe? Denně jezdím vlakem a musím říci, že se cestování během posledních pěti let docela zlepšilo. Danielus
OTÁZKA: Bojíte se, že soukromí dopravci na železničních tratích mohou dopadnout jako nízkonákladové společnosti v letecké dopravě? Antonín Zápotocký
OTÁZKA: Pane Martínku, v čem podle vás pan Jančura nemluví pravdu? Šakal
OTÁZKA: Ještě mně zajímá pane Shcmidte kde vezmete peníze na splnění slibů které Student Agency plánuje splnit? KRom toho pan Jančura tvrdil že ušetří 20 miliard. Jak je to možné udělat z 80miliardové zakázky která je naplánovaná na deset let? Vlaky, personál, pronájem zastávek a kolejí přece něco také stojí? Daniel Tomášek
OTÁZKA: Jo, a ještě jeden dotaz. Jsou ČD opravdu pro kraj tak výhodným partnerem? Starý otec
OTÁZKA: dobrý den, dotazy na pana Martínka: kolik spojů bude bez náhrady zrušeno od nového roku ve vašem kraji ? A kolik tím kraj ušetří / kolik peněz z toho půjde na zlepšení současného stavu drah ? Kolik z toho zaplatí občané skrze daně ? Mizauq
OTÁZKA: Dobrý den, chci se zeptat pana hejtmana Martínka, jestli jel někdy v poslední době vlakem ( zejména tím myslím nějakou menší regionální trať ) , např. s malými dětmi. Já ano a můžu říct , že bych mu to nepřál , ty zastarelé 30 let staré vozy, špína, nepořádek - hrůza. Myslím, že jediné co by to mohlo změnit je konkurence, které bohužel on a jemu podobní zabránily na náš trh vstoupit. Takto nás cestující budou mít dál České dráhy jako rukojmí bez jakéhokoli zlepšení. Ptám se proč nezmodernizovali tratě a vozový park už dávno, když máme dvacet let po revoluci ? Když neustále zdražují jízdné , kam ty peníze mizí ? Děkuji, že jste na dalších deset let zabránily jakémukoli zlepšení v železniční dopravě !!! Michal
OTÁZKA: Jaké výhody plynou pro kraj z desetileté smlouvy? Starý otec
OTÁZKA: Dobry den, rád bych zeptal, proc se kraje bojí-bály vypsat veřejnou zakázku?? Jestliže je podle vašich slov nabídka CD tak užasná , tak by přeci jasně vyhrála ?!? Všichni by byli spokojeni a nebylo by žadné podezření, spekulace a pod... vitvit
OTÁZKA: Kolik chtějí do vozidel investovat ČD? Víte to, pane hejtman? Klárka
OTÁZKA: Neodpustím si pane Schmidte ještě jeden dotaz. Teď si čtu jedeb rozhovor s vaším šéfem, kde používá docela silná slova na adresu hejtmanů. Zdálo se mi to nebo v okamžiku, kdy vaší firmě docházejí argumenty, napadáte své „nepřátele“ vulgarismy. Máte to zapotřebí? Anebo to vše děláte jen pro své zviditelnění... Danielus
OTÁZKA: Dobrý den, pane hejtmane. Co ČD krajům nabídli? Lukáš J
OTÁZKA: Dobrý den, ministerstvo dopravy uzavřelo s ČD tendr na provoz rychlíků na dalších 10 let. Na rozdíl od regionů ale slibuje, že postupně bude na dotovaných tratích vyhlašovat výběrová řízení. Co na to říkáte? Přihlásili byste se do takového tendru? Beruška
OTÁZKA: Pane Martínek, kraje a stát se dohodly na jednotném postupu, který napadá podnikatel Radim Jančura. Neobáváte se, že evropský soud najde mezeru v memorandu, kam stížnost žene Jančura? Nespokojený cestující
OTÁZKA: Dobrý den. Proč stále jezdí 40 let staré vagóny na rychlíkových tratích a 60 let staré motoráky. Nemáte pocit, že se peníze v ČD zbytečně ztrácí v přezaměstnanosti, marketingu, který je naprosto zbytečný, a sponzoringu, který je u společnosti dotovaném státem nepochopitelný? Hip
OTÁZKA: Je ještě nějaká teoretická možnost, že by kraje na železniční dopravu vypisovaly výběrové řízení nebo už je vše podepsáno? probíhalo řízení alespoň v některém z krajů? Lukáš
OTÁZKA: Pane hejtmane, někde jste uváděl, že memorandum je průlomové opatření v regionální dopravě. Nepřeceňujete trochu jeho význam? Zvědavec
OTÁZKA: Žádná otázka - jen blahopřání: Vzhledem k tomu, že korupce v ČR je za vším "takto" schváleným (a na 10 let - to už je sakra kšeft!!), tak blahopřeji, pane Martínku. Terry
OTÁZKA: Pane Martínek, nebyli jste při tomto rozhodnutí vydírání železničářskými odbory? Pavel Maršál
OTÁZKA: České dráhy nemají příliš dobrou pověst, přesto s nimi kraje podepsali desetiletý kontrakt. Co vás k tomu vedlo? Antiželezničář
OTÁZKA: Dobrý den pane Martínku, chci se zeptat, proč jste až v překvapivé rychlostí nyní podepsali smlouvu na 10let s Českými dráhami, neříkejte, že to nemá spojitost s novým nařízením EU, které má zajistit cestujícím normální podmínky přepravy a ne převpravu lidských sardinek. Tato nová legislativa požaduje výběrové řízení, proč jste ho chtěli obejít? Jaký přesný plán modernizace vozového parku předložily ČD nebo je to pouze ústní domluva, my to nějak někdy zmodernizujeme a zase na to doplatí cestující? Jiří Kelnar
OTÁZKA: Co mě jako cestujícímu přinese memorandum? Inženýr Karel
OTÁZKA: Dobrý den pane Schmidte, sice jsem se těšil na pana Jančuru, ale přesto se zeptám Vás na 3 otázky: 1. Nějak nechápu Váš ekonomický model, který by zajistil dopravní obslužnost moderními vlaky na VŠECH regionálních tratích. Nebo by to bylo stejně jako s autobusy, že byste si vybral jen některé. 2. Kolik zaměstnáváte železničářů? 3. Váš šéf se pochlubil, že s ušetřených peněz zaplatí antikampaň proti oranžovým krajů. Nebylo by lepší věnovat peníze na užitečnější věci, třeba charitu nebo na léčbu rakoviny? Danielus
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě, pane Martínku, proč v Pardubickém kraji nevyjedou na regionálně tratě soukromí dopravci? Saša
OTÁZKA: Kolik nových vlaků vyjede na regionálních tratě v Pardubickém kraji? Pardubičák
OTÁZKA: Dobrý den pane Schimdte. Kolik provozujete tratí a kolik máte vlastních vlaků? Jak velké investice plánujete do vlaků a tratí? Daniel Tomášek
OTÁZKA: Hrála ve výběru dodavatele regionální dopravy skutečnost že ČD jsou státním podnikem? Myslím tím osobní vazby generálního ředitele ČD s představiteli ministerstva, případně krajů? Pokud to někdo z vás nepochopil - měly ČD protekci? kay2
OTÁZKA: Kdy vyjedou nové vlaky na regionální tratě? Doufám, že to nebudou nažluto přebarvené motoráčky Regionova. Standa KV
OTÁZKA: Dobrý den, proč kraje odmítají výběrové řízení na dopravce na regionálních železničních tratích? Lukáš
OTÁZKA: Dobry den, zajimalo by me nekolik veci : 1. kdy ceske drahy budou provozovat ciste vlaky ? jima me hruza jit na zachod ve vlaku-proc davat dotace nekomu, kdo se neumi postarat o cistotu ? 2. proc ceske drahy nabizeji takovy zmatecny system slev, ve kterem se casto nevyznaji ani samy pokladni? 3. proc davat dotace soukrome firme? Je to preci podnikatelsky zamer s rizikem krachu, tak at si za nej jancura odpovida sam-at si sam sezene penize, vlaky a zacne provozovat nedotovane spoje, videli bychom, jakou kvalitu by pak nabizel. 4. otazka, kterou oba pochopite az na konci rozhovoru, proc pri ukonceni pokladani otazek v dany cas otazky presto pribyvaji ? to si je tam ti hoste pripisuji sami, nebo redakce? Proc ma nekdo takovyhle vysady a bezny uzivatel se ptat jiz nemuze ? schvalne si vsimnete, kolik bylo polozeno otazek do uzaviraciho limitu a kolik na konci odpovidani.. David
OTÁZKA: Dobrý den, mám dotaz na pana Martínka - jak si můžete být tak sebejistý, že dráhy začnou modernizovat vlaky a budou provozovat levnější dopravu než soukromí dopravci, když za 20 let zpětně toho nebyly schopné dosáhnout? Nemyslíte, že je načase dát šanci soukromníkům? Čeho se od nich bojíte? Davis

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.