Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hit Titanic přiváží nejdražší reklamu

  23:55aktualizováno  23:55
Praha - S nejdražší lodí své doby připlouvají na Nově i jedny z nejdražších minut reklamního času v historii českého televizního vysílání. Kam až se vyšplhá cena za půlminutový šot během večerního vysílání hollywoodského hitu Titanic, ukážou přesně údaje o sledovanosti až příští týden, už teď však mimořádné sumy předznamenávají naplněné reklamní limity a očekávaný enormní zájem diváků. Je tedy možné, že se bude opakovat situace ze sousedního Německa, kde loni o Vánocích vystavila stanice RTL za reklamu během Titaniku rekordní účty.

Třicetivteřinový spot se tehdy prodával za 302 tisíc marek, tedy přes 5,3 milionu korun.

Této úrovni se Nova nepřiblíží. I kdyby dosáhla stoprocentní sledovanosti, vyjde inzerenty podle ceníku půl minuty reklamy na 1,68 milionu korun. Přesto komerční stanice na vysílání škodná nebude. Třebaže Nova nechce uvést, kolik přesně za licenci na dvojí odvysílání Titaniku zaplatila, odborné odhady se pohybují mezi 10 a 20 miliony korun. A tuhle sumu dostane televize nejspíš nazpět ještě dříve, než luxusní kolos na obrazovkách narazí do ledové hory.

Kdyby byl totiž Titanic jen stejně úspěšný jako nejsledovanější březnový „novácký“ film Slunce, seno a pár facek, inkasovala by komerční stanice za zhruba čtyři desítky prodaných minut reklamy kolem čtyřiceti milionů korun. A americký šlágr nepochybně českou komedii překoná.

Mezi inzerenty se v souvislosti s Titanikem žádné mimořádné drama neodehrávalo. „Žádné mimořádné fronty tu nebyly. Všichni si uvědomují, že to bude hodně drahé,“ říká Vladimír Jurásek, ředitel agentury Mag Media, která reklamní čas na Nově prodává.

Autor:


Témata: Titanic


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Šéf Pražské plynárenské Pavel Janeček
Ani elektřina, ani plyn. Budoucností jsou spalovací motory, říká plynárník

Neuplyne týden, aniž by nějaký významný politik neohlásil přechod k elektromobilitě. O konci spalovacích motorů se stále častěji mluví i v automobilkách. Ale...  celý článek

Majitel skupiny KKCG Karel Komárek
Ropný magnát Komárek rozšiřuje IT stopu KKCG. Koupil 70 procent AutoContu

Skupina KKCG podnikatele Karla Komárka koupila 70procentní podíl v předním českém dodavateli informačních technologií AutoCont. Firma o tom informovala ve...  celý článek

Ilustrační foto
Vajec je tak málo, že se prodávají v aukcích. Zdraží až na 6 korun

Vejce v obchodech začínají zdražovat. V příštích týdnech může stát jedno vejce 5 až 6 korun. Na trhu je jich takový nedostatek, že producenti začali prodávat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.