horká linka

aktualizováno 
-
* Jiřina Harnová z Brna dostala od ostravské zásilkové firmy Euro Center Diffusion nabídku zázračného přípravku Flash Actif Minceur, který má odstraňovat celulitidu (pomerančovou kůži), ulevit krevnímu oběhu a umožnit radikálně zhubnout. Brněnská čtenářka by neměla být příliš důvěřivá, protože zástupci firmy Euro Center Diffusion a její značka Laboratoř pro výzkum hubnutí nebyly schopny uvést, kde byly jejich výrobky testovány a s jakými konkrétními výsledky se mohou pochlubit (článek o této firmě Zázračné hubnutí je velký obchod s nevědomostí vyšel 24. února). Je dobré také si uvědomit, že na světě neexistuje žádný lékařsky ověřený způsob léčby celulitidy a že nelze bez zdravotního rizika hubnout rychlostí několika kilogramů za týden.

* »Při čtení článku Zákazník se musel soudit dva roky o boty (9. června) se mi úplně zastavilo srdce,« napsala v dopise Kateřina Gebouská z Prahy. Článek se týkal reklamace bot v pražské prodejně Humanic, kterou zákazník dotáhl až k soudu a vyhrál ho. Kateřina Gebouská se podle svých slov setkala v této prodejně s naprosto stejným jednáním. Poškozené boty odmítla pracovnice reklamačního oddělení převzít, a když zákaznice trvala na svém, zavolala na ni ochranku. »Byli jsme na rozdíl od úspěšného zákazníka znechuceni chováním zaměstnanců, a tak jsme si vzali boty zpět,« zpětně lituje zklamaná zákaznice, která tak přišla o své peníze.


Autor:


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...



Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

KVÍZ: Proč chyběl v Československu toaletní papír a kde byste našli Baťov?

Peníze

České a slovenské hospodářství prošlo za posledních sto let etapami bouřlivého rozvoje i zaostávání. Děti dnes už...

Další z rubriky

McDonald’s mění receptury. Pod tlakem trendu zdravé výživy jsou i ostatní

McDonald’s

V USA už nabízí největší fast-foodový řetězec McDonald’s většinu burgerů bez konzervantů. Postupně by měly tyto...

TEST DNES: Proteinové tyčinky jsou rychlý a drahý zdroj bílkovin, jídlo nenahradí

Proteinové tyčinky

Donedávna byly výsadou sportovců toužících po růstu svalů a k dostání byly jen v posilovnách. Dnes jsou jich plné...

TEST DNES: Neutrácejte zbytečně, školákům stačí pero za pár korun

Ilustrační snímek

Na dětech se nemá šetřit, to je svatá pravda, ale ani není potřeba kupovat do první třídy plnicí pero za stovky korun....



Najdete na iDNES.cz