Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

horká linka

aktualizováno 
* Přítel Jany Havlíkové ze Zdib prý zásadně nekupuje balený chléb, protože podle něho je při jeho skladování nutný přístup vzduchu. Tvrdí, že jestliže zůstane chléb zabalený několik dnů, ztrácí na kvalitě a po dvou dnech začne plesnivět. Janu Havlíkovou by zajímalo, zda má její přítel pravdu a zda může být chléb, který zůstane například v prodejně zabalený pět dnů, ještě kvalitní. Na zachování kvality baleného chleba má největší vliv jeho uskladnění. Informace o tom, jak vhodně skladovat chléb, by měl zákazník najít na obalu. Balený chléb by měl být uložený nejen v suchu, ale také ve stálé teplotě. "Výkyvy teplot způsobují orosení a tím se vytváří ideální prostředí pro vznik plísní," upozorňuje František Pudil z katedry analýzy potravin Vysoké školy chemicko-technologické v Praze. Podle něho není dobré kupovat balený chléb k dlouhodobějšímu uskladnění, ale raději jej spotřebovat co nejdříve po nákupu. Jeho velkou výhodou však je, že na rozdíl od nebaleného pečiva na něj nikdo v obchodě nesahá a zákazník má jistotu, že si kupuje hygienicky nezávadnou potravinu.
Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ananas z Lidlu. Češi, Slováci a Maďaři kupují jiný než Němci a Rakušané. Je...
PŘEHLED: Další šizené potraviny. Sýrová náhražka, jablko místo pomeranče

Rozdíly v kvalitě potravin jsou i v privátních značkách řetězců. Test, který zpracoval Ústav konzervace potravin Vysoké školy chemicko-technologické, srovnával...  celý článek

Všemi smysly. Nové kino 4DX v obchodním centru Chodov přináší do kinosálu déšť,...
Nový král mezi chrámy konzumu. Centrum Chodov láká na kino, kde sněží

V Praze se ve středu otevírá „nové“ - a do počtu prodejen největší - obchodní centrum v Česku. Zmodernizované Centrum Chodov se rozrostlo o třetinu na 300...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Za cheeseburger u McDonald’s si připlatíte, zdražil poprvé od roku 2013

Americká síť s rychlým občerstvením McDonald’s zdražila jeden ze svých nejoblíbenějších produktů - cheeseburger. Zákazníci za něj nově zaplatí 29 korun, tedy o...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.