horká linka

* Obuv patří stále mezi výrobky, které zákazníci nejvíce reklamují.
* Obuv patří stále mezi výrobky, které zákazníci nejvíce reklamují. Jedním z nich je také Markéta Paarová z České Třebové. V létě si koupila páskové sandály, ale po dvou dnech musela rozlepené boty reklamovat. V prodejně boty slepili a paní Paarová si je mohla po měsíci vyzvednout. "Po jednom dni nošení se ale boty znovu rozlepily, a když jsem je šla opět reklamovat, bylo mi sděleno, že jde o opravitelnou vadu a budu opět třicet dní čekat na vyřízení reklamace," stěžuje si Markéta Paarová. Na tento postup mají v prodejně právo. Zákaznici bohužel nezbývá nic jiného, než že si opravené boty po vyřízení reklamace, která může trvat nejvýše třicet kalendářních dnů, vyzvedne. Záruční doba se však o dobu trvání reklamace automaticky prodlužuje. Na vrácení peněz má Markéta Paarová nárok až v okamžiku, kdy se boty rozlepí potřetí. (aku)

* Po přečtení článku o müsli tyčinkách (MF DNES 4. 10.) poslal do redakce lyžařský odborník Ivan Sosna tip na levnější alternativu. "Velmi slušným zdrojem energie, používaným i mezi chudšími výkonnostními kulturisty, jsou obyčejné dětské piškoty, které obsahují minimum tuku," napsal. "Poradil mi to Petr Havlíček, který přivedl k pořádnému jídlu desetibojaře Tomáše Dvořáka a který ještě před pár lety jako výkonnostní kulturista při splasklé peněžence piškoty pojídal." (aku)