horká linka

K početné skupině zákazníků, kteří neúspěšně reklamovali boty, patří také Irena Kopáčková z Prahy.
K početné skupině zákazníků, kteří neúspěšně reklamovali boty, patří také Irena Kopáčková z Prahy. "Reklamaci mi vrátili po měsíci a půl s tím, že jsem tenisky špatně ošetřovala, neboť jsem je prý prala v pračce. Nic takového jsem ale neudělala," napsala zákaznice. Požádala, aby prodejce zaslal boty přímo výrobci k posouzení. Boty dostala zpátky po měsíci se stejným výsledkem - reklamace se zamítá. Paní Kopáčková chtěla vědět, co má dělat. Irena Kopáčková má samozřejmě nárok na vrácení peněz nebo na výměnu bot za nové. Důvodem je nejen to, že jsou boty nekvalitní, ale především délka trvání reklamace. Prodejce ji měl vyřídit nejpozději do jednoho měsíce, což se nestalo. Pokud tedy bude zákaznice své peníze vymáhat soudní cestou, může přiložit i reklamační protokol. Ten poslouží soudu jako důkaz, že reklamace trvala delší dobu, neboť v něm má být uvedeno nejen datum, kdy paní Kopáčková boty reklamovala, ale i datum, kdy její reklamaci vyřídili. Je zbytečné, aby před podáním žaloby ještě nechávala boty odborně posoudit znalcem. Bude-li to soud potřebovat, obstará si znalecký posudek sám.