horká linka

Jednaosmdesátiletý Karel Fišer z Lysé nad Labem popsal svoji dobrou zkušenost s českou firmou Remoska, která vyrábí pečicí přístroj stejného jména: "Když jsem remosku přinesl z obchodu, uložil jsem ji do elektrické trouby a tu o něco později omylem zapnul," líčí zákazník.
Jednaosmdesátiletý Karel Fišer z Lysé nad Labem popsal svoji dobrou zkušenost s českou firmou Remoska, která vyrábí pečicí přístroj stejného jména: "Když jsem remosku přinesl z obchodu, uložil jsem ji do elektrické trouby a tu o něco později omylem zapnul," líčí zákazník. "Když z trouby začal stoupat kouř, vzpomněl jsem si na remosku a v té chvíli mi bylo jasné, že záruka je doslova v troubě." Karel Fišer proto její zbytky zabalil a poslal frenštátskému výrobci spolu s popisem havárie. Mile ho překvapilo, když dostal opravenou remosku poštou nazpátek. Firma si totiž za opravu ani poštovné nic neúčtovala. Navíc zásilku doprovodila dopisem, který pana Fišera prý pohladil po duši: "Doufáme, že remoska Vám bude dobře sloužit a nebude jenom ležet v troubě. Zároveň děkujeme za upřímnost."