Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

horká linka

aktualizováno 
Jakub Rychlý z Prahy si přečetl v právní poradně o případu zákazníka (MF DNES 10. ledna 2001), který reklamoval holicí strojek a v servisní opravně mu dali na nový materiál půlroční záruku.
Jakub Rychlý z Prahy si přečetl v právní poradně o případu zákazníka (MF DNES 10. ledna 2001), který reklamoval holicí strojek a v servisní opravně mu dali na nový materiál půlroční záruku. Na provedenou opravu byla záruka tři měsíce. Protože sám prodává a opravuje pračky, zajímalo jej, zda při reklamaci musí svým zákazníkům zaplatit jejich výdaje na cestu do prodejny. Jestliže má výrobek skutečně vadu, kterou zákazník reklamuje v záruční době, a reklamace je tudíž oprávněná, má také nárok na náhradu všech výdajů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací. Mohou to být náklady na přepravu výrobku nebo jízdu zákazníka do opravny či prodejny, ale také například poštovné. To bývá běžné zejména při reklamaci zboží od zásilkových firem. Musí však jít o nutné náklady. Pokud někdo poveze reklamovat televizor do blízké prodejny, ale nejdříve s autem objede celé město, aby si vyřídil jiné věci, patrně s žádostí o proplacení deseti litrů benzinu nepochodí.
Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Nový produkt společnosti McDonald´s pro zákazníky - vegany
McDonald´s zvažuje nasadit veganský burger. Testuje ho ve Finsku

Pokus o veganský burger ve finském Tampere byl u McDonald´s natolik úspěšný, že se fastfoodový řetězec rozhodl nabídnout McVegan celostátně. V jiných státech...  celý článek

Test dvojí kvality potravin, které provedlo slovenské ministerstvo zemědělství.
PŘEHLEDNĚ: Slováci zjistili u poloviny potravin výrazné rozdíly v kvalitě

Slovenské ministerstvo zemědělství už podruhé otestovalo rozdíly v kvalitě potravin. Druhý test prokázal u téměř poloviny zkoumaných potravinářských výrobků...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Za cheeseburger u McDonald’s si připlatíte, zdražil poprvé od roku 2013

Americká síť s rychlým občerstvením McDonald’s zdražila jeden ze svých nejoblíbenějších produktů - cheeseburger. Zákazníci za něj nově zaplatí 29 korun, tedy o...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.