Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

horká linka

aktualizováno 
* Po přečtení článku o zásilkových firmách napsal do redakce své zkušenosti s firmou Royal Express Jiří Holý z Bíliny.
* Po přečtení článku o zásilkových firmách napsal do redakce své zkušenosti s firmou Royal Express Jiří Holý z Bíliny. Stejně jako mnohým jiným, i panu Holému slíbila již několikrát tato zásilková firma vysokou finanční výhru. Podmínkou vyplacení peněz bylo pouze objednání zboží. "Za zboží jsem zaplatil 2124 korun, ale v doručeném balíku jsem našel nový objednací kupon s žádostí o jeho okamžité vyplnění a odeslání. Jen tak prý mohu získat milion korun. O dříve slíbené zaručené částce 500 000 korun ani zmínka," napsal Jiří Holý. Zajímá jej, zda má šanci získat zpátky peníze, pokud zboží vrátí. Díky novele občanského zákoníku platí pro zákazníky zásilkových firem, ale také internetových obchodů či teleshoppingu od 1. ledna tohoto roku nová pravidla. Jedním z nich je také možnost vrátit zboží do 14 dnů od jeho převzetí. Pan Holý by mohl získat své peníze zpět, ale pouze v případě, že si zboží objednal až v tomto roce a že je firmě vrátí do dvou týdnů od doručení balíku. Nebude-li chtít firma peníze vrátit, může je pak Jiří Holý vymáhat i soudní cestou. Mnohé zásilkové firmy slibovaly možnost vyzkoušet si objednaný výrobek a do určité doby jej bez rizika vrátit i před 1. lednem 2001, ale většinou šlo jen o reklamní trik. (aku)

* Na test kuchyňských robotů (22. 11. 2000) reagovala čtenářka Alena Chaloupecká ze Znojma, kterou překvapilo, že za nejhorší byl označen robot Ronic. "Já tento robot vlastním pět let a jsem s ním nadmíru spokojena," píše v dopise, kde podrobně uvádí jeho výhody, zejména snadnou manipulaci. To, že je zákazník s tímto robotem spokojen, nic nemění na věci, že všech ostatních jedenáct jej předčilo jak ve svých funkcích, tak v rozsahu příslušenství, ale především v bezpečnosti. Za jeho cenu se navíc dají pořídit dva kvalitnější roboty. (hve)

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ananas z Lidlu. Češi, Slováci a Maďaři kupují jiný než Němci a Rakušané. Je...
PŘEHLED: Další šizené potraviny. Sýrová náhražka, jablko místo pomeranče

Rozdíly v kvalitě potravin jsou i v privátních značkách řetězců. Test, který zpracoval Ústav konzervace potravin Vysoké školy chemicko-technologické, srovnával...  celý článek

Nový produkt společnosti McDonald´s pro zákazníky - vegany
McDonald´s zvažuje nasadit veganský burger. Testuje ho ve Finsku

Pokus o veganský burger ve finském Tampere byl u McDonald´s natolik úspěšný, že se fastfoodový řetězec rozhodl nabídnout McVegan celostátně. V jiných státech...  celý článek

V Horních Chrášťanech na Prachaticku otevřeli minipivovar. Vaří hlavně ležáky,...
Giganti požírají výrobce řemeslných piv. Čeká to i české minipivovary?

Ve světě je to trend. Velké průmyslové pivovary si razí cestu ke speciálním pivům tím, že přebírají malé minipivovary. V Česku se to zatím neděje. Ale i zde...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.