Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hranický Philips zase chrlí obrazovky

  10:29aktualizováno  10:29
Po dvou týdnech se do továrny LG. Philips v Hranicích vrátili zaměstnanci. Po nucené přestávce způsobeném poklesem odbytu firma znovu obnovila nepřetržitý provoz všech tří linek na výrobu barevných televizních obrazovek. Vedení ujišťuje, že ve zbytku roku už výroba poběží bez přerušení.

"Příčinou dočasného pozastavení výroby byl sezonní pokles poptávky po televizorech a celosvětově nižší objem prodeje v celém odvětví výroby televizorů. Všech 1270 zaměstnanců továrny dnes nastoupilo zpět do zaměstnání," řekl ČTK mluvčí továrny Vladan Pěnkava.

Podle něj šlo jen o dočasná opatření a výhled na druhou polovinu roku slibuje dobrý prodej a návrat k výrobě v plném rozsahu.

"Pokles poptávky ve druhém čtvrtletí roku je na trhu s vakuovými obrazovkami běžný jev. Naše dlouhodobé plány zůstávají platné," uvedl nedávno mluvčí.

Hranická továrna disponuje dvěma linkami na výrobu obrazovek Jumbo s úhlopříčkou 80 centimetrů a jednou linkou na obrazovky Large s úhlopříčkou 70 centimetrů.

LG. Philips má do roku 2007 v Hranicích investovat 600 milionů eur a vytvořit 3250 pracovních míst. Zatím do zdejší továrny na obrazovky vložil 240 milionů eur a zaměstnal 1270 lidí.

O prvním přerušení
výroby čtěte ZDE
Potíže má i další výrobce
obrazovek - TCT

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.