Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Hyundai bude opět srovnávat své vozy se škodovkami

  13:49aktualizováno  13:49
Další srovnávací akcí chce Hyundai v Česku přesvědčit zákazníky, že jeho auta jsou lepší než vozy Škody Auto. Do konce dubna uspořádá v několika městech akce, kde bude nabízet jízdy s modelem i20 i s přímým konkurentem od Škody - vozem Fabia.

Hyundai nabízel ve svém showroomu i českou značku Škoda. Srovnáním chce dokázat, že je její značka lepší. | foto: Škoda Auto.

Vyplývá to z informací Hyundai. Škoda srovnání uvítala jako další propagaci Fabie na českém trhu.

Předloni Hyundai ve svých prodejních centrech nabízel porovnání svých modelů s vystavenými škodovkami Octavia a Rapid. Porovnával hlavně výbavu. (čtěte Hyundai ukazuje v autosalonech škodovky)

Může se hodit

Chcete mít srovnání více značek a nechce se vám běhat po autobazarech? Vyberte si svůj nový vůz z nejširší nabídky na trhu v klidu domova na Automodul.cz.

„Letošní akce je koncipována podobně, místo v showroomech se však uskuteční před nákupními a obchodními centry,“ uvedl mluvčí Hyundai Miloš Adámek. Hyundai do nedávna používal i srovnávací televizní reklamu se škodovkami, přímé narážky na „souseda z Boleslavi“ ze spotu po čase odstranil, později se tam však narážka znovu objevila.

„Pevně doufáme, že tentokrát mělo korejské zastoupení značky dostatek času na přípravu akce a pořízení vozů ve srovnatelných výbavách, což se v minulém případě bohužel nepodařilo. Věříme, že tak jako v případě předchozí bizarní srovnávací akce, přispěje tato aktivita k dalšímu navýšení prodejů značky Škoda na českém trhu,“ řekl mluvčí prodejní organizace Škody v ČR Vítězslav Pelc.

Roadshow „Hyundai se srovnání nebojí“ navštíví například Brno, Ostravu, Ústí nad Labem, Plzeň, České Budějovice, Hodonín, Zlín, Liberec, Opavu, Karlovy Vary, Kladno a Mladou Boleslav. Posledního dubna vyvrcholí na pražském Zličíně.

Škoda je nejprodávanější značkou na českém trhu. Za leden a únor prodala 10 234 aut, což je meziroční růst o 1849 vozů. Hyundai s prodejem 2 900 vozů patřilo ve stejném období třetí místo za Volkswagenem.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Daniel Křetínský
Křetínského EPH kupuje německou elektrárnu Mehrum

Energetický a průmyslový holding (EPH) podnikatele Daniela Křetínského kupuje od společností Enercity a BS Energy německou firmu Kraftwerk Mehrum, která...  celý článek

Ilustrační foto
Krach CK Azur Reizen zastihl v zahraničí 450 klientů, další už neodletí

Zkrachovalé cestovní kanceláře Azur Reizen a Maxi Reisen mají v zahraničí 450 turistů, dalších 550 lidí na svou dovolenou již neodletí. Uvedla to Česká...  celý článek

Ilustrační foto.
CK Azur Reizen zkrachovala. Lidi posílala do jiných hotelů, než si koupili

Pražská cestovní kancelář Azur Reizen vyhlásila úpadek. Na svém webu zástupci firmy, která se specializuje na prodej dovolených ve Středomoří, uvedli, že...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.