Hyundai nabízel ve svém showroomu i českou značku Škoda. Srovnáním chce dokázat, že je její značka lepší.

Hyundai nabízel ve svém showroomu i českou značku Škoda. Srovnáním chce dokázat, že je její značka lepší. | foto: Škoda Auto.

Hyundai bude opět srovnávat své vozy se škodovkami

  • 251
Další srovnávací akcí chce Hyundai v Česku přesvědčit zákazníky, že jeho auta jsou lepší než vozy Škody Auto. Do konce dubna uspořádá v několika městech akce, kde bude nabízet jízdy s modelem i20 i s přímým konkurentem od Škody - vozem Fabia.

Vyplývá to z informací Hyundai. Škoda srovnání uvítala jako další propagaci Fabie na českém trhu.

Předloni Hyundai ve svých prodejních centrech nabízel porovnání svých modelů s vystavenými škodovkami Octavia a Rapid. Porovnával hlavně výbavu. (čtěte Hyundai ukazuje v autosalonech škodovky)

„Letošní akce je koncipována podobně, místo v showroomech se však uskuteční před nákupními a obchodními centry,“ uvedl mluvčí Hyundai Miloš Adámek. Hyundai do nedávna používal i srovnávací televizní reklamu se škodovkami, přímé narážky na „souseda z Boleslavi“ ze spotu po čase odstranil, později se tam však narážka znovu objevila.

„Pevně doufáme, že tentokrát mělo korejské zastoupení značky dostatek času na přípravu akce a pořízení vozů ve srovnatelných výbavách, což se v minulém případě bohužel nepodařilo. Věříme, že tak jako v případě předchozí bizarní srovnávací akce, přispěje tato aktivita k dalšímu navýšení prodejů značky Škoda na českém trhu,“ řekl mluvčí prodejní organizace Škody v ČR Vítězslav Pelc.

Roadshow „Hyundai se srovnání nebojí“ navštíví například Brno, Ostravu, Ústí nad Labem, Plzeň, České Budějovice, Hodonín, Zlín, Liberec, Opavu, Karlovy Vary, Kladno a Mladou Boleslav. Posledního dubna vyvrcholí na pražském Zličíně.

Škoda je nejprodávanější značkou na českém trhu. Za leden a únor prodala 10 234 aut, což je meziroční růst o 1849 vozů. Hyundai s prodejem 2 900 vozů patřilo ve stejném období třetí místo za Volkswagenem.

,