Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hyundai: Česko se zdá nejsilnější

  18:21aktualizováno  18:21
Jihokorejská automobilka Hyundai posílila naději Česka na umístění své investice. Anglicky psaný deník Korea Herald uvedl na svých internetových stránkách s odvoláním na zdroj z vedení firmy, že Česká republika se zatím jeví jako nejvýhodnější pro stavbu továrny za 1,5 miliardy dolarů.

"Země východní Evropy jsou nejlepšími kandidáty pro novou továrnu, když zvážíme povědomí o naší značce a ekonomické faktory," cituje Korea Herald člověka z vedení automobilky.

"Česká republika se ukazuje jako nejsilnější kandidát," dodává zdroj deníku.

K TÉMATU:

Manažeři z Hyundai navštívili Žatec
Hyundai potvrdila úvahy o továrně v Česku

Korea Herald v obsáhlém materiálu o plánech automobilky připomíná, že o továrnu Hyundai usilují kromě Česka také Slovensko, Maďarsko a Polsko.

Tyto země zástupci vedení firmy v minulých týdnech navštívili. - více o návštěvě v ČR zde

Auta budou pro tři lidi
Kde bude nakonec závod stát, má být jasné začátkem příštího roku. Továrna by měla produkovat 300 tisíc vozů ročně, korejský deník píše, že půjde o auta pro tři pasažéry.

Deník také připomíná, že pro Česko hraje už zaběhnutá nebo rozbíhající se výroba autodílů renomovaných světových firem, které sídlí hlavně na Ostravsku.

Nejmenovaný člověk z vedení Hyundai v deníku dodává, že ČR má také pověst země s množstvím talentovaných a schopných techniků.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Prodejna Datart u metra Anděl.
Další miliardová fúze. Datart se spojí se skupinou HP Tronic

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) schválil jednu z největších transakcí na trhu s elektronikou. Obchodní řetězec Datart se spojí se skupinou HP...  celý článek

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.