„IKEA vytváří produkty pro váš každodenní život, pro každou životní situaci,“ stojí na začátku propagačního videa upozorňujícího na netradiční reklamu, za kterou stojí švédská agentura Åkestam Holst.
Ve spolupráci s technologickým institutem Mercene Labs nechala do letáku zabudovat speciální proužek, který funguje na stejné bázi jako těhotenský test - reaguje na hormon hCG (humánní choriový gonadotropin) , který tělo uvolňuje, pokud je žena těhotná. V případě pozitivního výsledku se na papíře objeví zvýhodněná cena dětské postýlky, píše The Guardian.
Podle Mercence Labs bylo zrealizování celé myšlenky velmi obtížné. „Pokroky, kterých jsme při práci dosáhli, však mohou v budoucnu pomoci vylepšit lékařskou diagnostiku,“ uvedla laboratoř.
Budoucí rodiče v České republice se však budou muset bez slevy na postýlku pro jejich potomka obejít. Marketingová kampaň byla alespoň prozatím spuštěna pouze ve Švédsku