Diskuze
Další země postaví trať pro rychlovlaky. Indii s nimi pomůže Japonsko
Děkujeme za pochopení.
L82u74k73á15š 56N12a81j98m46a11n
Oprávněně byla ČR zařazena mezi rozvojové země. D1 nemáme dostavenou ani po šedesáti letech a železnice do roku 2030 v ČR rychleji jak 160 nepojede. To jsme to dopracovali.
J84i65ř13í 89K57o16c26u85r24e23k
505 km za šest hodin? To na tom nejsou vůbec špatně. V dobách "největšího rozkvětu železnice", tesně před začátkem "kapitalistického úpadku železnice v ČR" se ze Vsetína do Prahy cestovalo 6 hodin, je to cca 350 km. (Dnes je to o 2 a 1/4 hodiny rychlejší.)
K95a56r60e10l 44S48t36r33ž26a56n85o17v43s75k11ý
Když ty naše elektrické lokomotivy ze šedesátých let jsou takové pěkné, za dalších pár desítek let sem za nimi budou jezdit turisti. :-)
R97a17d31e14k 89J25a48n62a11t19a
O lokomotivy nejde. Hlavní investice je stavba (nové) trati.
P27a37v35e19l 78K86u28n23c
Indie je "řádově" větší země. VRT u nás potřebuje Evropa, ne my.
R15a21d63e54k 75J29a53n25a77t32a
VRT potřebujeme především pro naši vnitrostátní dopravu. Aby přejet republiku netrvalo 7-8 hodin, ale 3-4 hodiny. Abyste se odkudkoliv dostal do hlavního města do 2 a půl hodiny. Abyste se nemusel štosovat na D1.
D36a88n58i97e94l 80V34á97c30h43a54l
Myslím, že v Indii ji potřebují dřív než u nás (velké vzdálenosti, špatná silniční doprava, chudoba atd) Přeju jim to.
M50i59r44o46s18l95a90v 47F16r30i24š
Mě hlavně děsí ta naše středoevropská "akceschopnost". U nás "možná" v 2025 začneme VRT stavět, v Indii 2023 jezdit. A to je tam délka o hodně větší.
M62a95r86t53i75n 38R69u70z32i83c77k81a
No vemte si, ze zacnou stavet po cca 3-4 letech? V evrope (na zapad od nas) bezne po 6-9 letech. U nas tak odhadem pri delce rizeni tak odhadem po 20-30 letech, pokud to dobre pujde...
P59e50t13r 32D55l10o20u58h53ý
...rychlostí vyšší jako 300 km/h... Co to je za obrat?
P57e17t73r 92M71u54d28r52y63c36h
Czech Tourism: Navštivte nejrozsáhlejší historickou železniční síť na světě.
M58a76r68t98i92n 43K84o49ž89í36n
Akorát u nás budou koumesové spekulovat, že je pro nás VRT zbytečná. Indie, Maroko, aby to nebylo dřív i v Nepálu....
M57i75l50a89n 50V20o35l39e57k
Značnou část našich cestujících po železnici netrápí nedostatek rychlostí 300 km/h, ale přebytek rychlostí 30 km/h. Někde se přes nechráněné přejezdy jezdí i 10 km/h. Na dřívějším hlavním tahu Litoměřice - Mělník je standardní rychlostí 80 km/h, to je realita běžného dne. To ty lidi trápí víc, než že se ve světě nemohou chlubit, že taky máme VRT.
M41i64r24e36k 69G17a66j78e57r
Neprekvapi me, kdyz bou rychlovlaky jezdit v Indii o 20 let driv nez u nas, ani kdyz tam postavi pro ne trate 20x levneji nez u nas.
J14i12ř46í 82S61c93h95m13i54d82t
Indie je země paradoxů, taky tam umítá nejvíce nezletilých z důvodu hladu, jsou v tomto na tom hůře, než v Africe. Než tohle, tak se radši bez těch vlaků obejdu.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...