Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Na billboardu prosviští burácející sporťáky, ženám pocuchají vlasy

  12:15aktualizováno  12:15
Chodcům na Manhattanu přináší nevšední zpestření „živý“ billboard. Na kolemjdoucí útočí hned několika smysly. Na interaktivním billboardu prosviští závodní auta a ticho prořízne řev motorů. Navíc reklama simuluje průvan z projíždějících sporťáků.

Není to poprvé, kdy se interaktivní billboard v ulicích města objevuje. Nedávno se šance nápaditě využít moderní technologie chopila společnost PepsiCo. Její billboard pustil do ulic UFO, tygra nebo různé příšery. A dle reakcí některé lidi skutečně na chvíli vykolejil z každodenního stereotypu.

Na momentu překvapení chodců nyní staví také televizní společnost FOX ve spolupráci s pořadatelem série automobilových závodů NASCAR. Jejich interaktivní billboard se v plné síle projeví zejména na procházejících ženách, které netradiční cestou vtáhne do atmosféry závodění a rozcuchá jim vlasy.

Podstatou podobných reklam, které jsou levnější než televizní spoty, není jejich masové rozšíření v ulicích, ale virální zásah na internetu, kdy dochází k šíření obsahu na sociálních sítích.

Podobné reklamy se občas objevují i v našich končinách. S interaktivní kampaní přišla například značka Avon na Slovensku. Když prošla nějaká dívka kolem citylightu Avon, ozval se hlas, který ji pochválil, jak jí to sluší a nabídl produkty Avon. Na citylightu byla umístěná kamera, která snímala ulici a u mikrofonu byl připraven „komentátor“, který se ženami komunikoval.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Na trh vstupuje další stravenka, digitální Benefitka.
E-stravenka Benefitka chce rozbít trh s poukazy. Restaurace nic nestojí

Na trh zaměstnaneckých benefitů ve středu vstoupil nový hráč. Nadnárodní společnost Neeco nabídla elektronickou stravenku, v podobě platební karty. S tou lze...  celý článek

Logo Účtenkovky tvoří barevná písmena na bílém podkladu
Účtenkovka zlobí. Skenování moc nefunguje a hráčům se do přepisování nechce

Už je to více než dva týdny, co se rozjela účtenková loterie. Cestu k hlavní ceně milion korun, autu či dalším peněžním výhrám však lidem ztěžují problémy s...  celý článek

Obchodní ředitel řetězce COOP Josef Plesník
Vzpomínky na JZD nám škodí, mladé družstva nelákají, říká šéf COOP

COOP letos slaví 170 let. Na velký večírek to však nevypadá. Obce nechávají obchody zavřít a mladí se do družstevničení nehrnou. Až 800 prodejen může být brzy...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.