"Prvním zahraničním trhem, na který hodláme vstoupit, je Slovensko," upřesnil generální ředitel Internet Mallu Ondřej Fryc.
"Termín pro otevření tamní pobočky byl stanoven na 5. září, zhruba o měsíc později by mělo následovat otevření pobočky v Maďarsku," dodal.
Internet Mall začínal v roce 2000 s prodejem domácích spotřebičů. K těm se postupně přidaly mobilní telefony, fotoaparáty a nejnověji také například cyklistické vybavení nebo stavební materiál.
Letos v prvním pololetí utržil internetový hypermarket téměř půl miliardy korun, což je zhruba o čtyřicet procent více než před rokem. Hrubý zisk ale oproti minulému roku klesl na 4,2 milionu.
"Meziročně nižší ziskovost způsobilo množství investic směrujících do našich nově vznikajících zahraničních poboček a také cenová válka na trhu se spotřební elektronikou," říká Ondřej Fryc.