Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

IPB Pojišťovna vydělala do října 139 milionů korun

  11:37aktualizováno  11:37
IPB Pojišťovna vydělala do konce října 139 milionů korun hrubého zisku. Ve srovnání s loňským číslem vzrostl o 36 procent. Ke stejnému datu předepsala pojistné ve výši 5,2 miliardy korun. Tuto částku jí měli klienti zaplatit na základě uzavřených smluv. To je meziročně o 8 procent více. Z této částky připadá na životní pojištění 3,1 miliardy a na neživotní pojištění 2,1 miliardy korun. Podle těchto čísel je IPB POjišťovna třetí největší pojišťovnou v ČR s tržním podílem 9,5 procenta.
IPB Pojišťovna - nové sídlo v Pardubicích

IPB Pojišťovna otevřela v prosinci 2000 v Pardubicích novou budovu svého sídla za zhruba 850 milionů korun.

V životním pojištění je dokonce dvojkou trhu, když obsadila 19,5 procenta trhu. Na tzv. povinném ručení vybrala pojišťovna 632 milionů, což představuje asi 5 procent trhu.

K poslednímu říjnu vyplatila pojišťovna 2,5 miliardy na náhradu škod, případně pojistná plnění. Na výplatu životních pojistek šlo 1,4 miliardy, na neživotní pojistky 1 miliarda korun.

Ke konci roku očekává pojišťovna předpis pojistného za zhruba 6,2 miliard korun, přičemž tržní podíl by měl zůstat na stejné hodnotě. Ústav si tak chce udržet pozice, kterých v uplynulých letech dosáhla.

Příští rok 2001 plánuje IPB zvýšit předepsané pojistné zhruba o 15 procent na 6,7 miliardy korun a hrubý zisk o 36 procent na 185 milionů. S vyšší dynamikou růstu pojistných smluv počítá v oblasti životního pojištění.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

Ředitel Hamé Martin Štrupl
Stát nemá co mluvit do marží a dvojí kvality, říká šéf Hamé

Výši přirážek a problém dvojí kvality má vyřešit trh a ne vláda, říká v rozhovoru pro iDNES.cz ředitel potravinářské firmy Hamé Martin Štrupl. Hlavním...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.