Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jágr se stal tváří Sazky na tři roky, peníze potečou Kladnu

  20:12aktualizováno  19. srpna 11:59
Vítěz Stanley Cupu Jaromír Jágr se stal hlavní tváří Sazky. Loterijní firmu bude propagovat po dobu tří let. Peníze, které Jágr za propagaci získá, půjdou do kladenského hokejového klubu, který je součástí jeho reklamní dohody. Sázkařská firma je nyní těsně před podpisem smlouvy o generálním partnerství s HC Kladno.

Jágr se stal reklamní tváří Sazky. | foto:  Jan Zátorský, MAFRA

Jágrův hlas propagující loterie Sazky se v rozhlase ozývá od pondělí. V září pak bude slavný hokejista prosazovat firmu, která je nyní v konkurzu, také na billboardech a v televizních spotech. "Sazka je hra, Sazka je sport a Sazka je tradice. Je tohle všechno, ví to a umí to. Já, Sazce prostě věřím," říká Jaromír Jágr.

Sazka věří, že ji známá tvář pomůže v konkurenčním boji s ostatními loterijními společnostmi a plně ji nahradí její dominantní postavení.

Na známé jméno při propagaci sázel i bývalý šéf loterijní firmy Aleš Hušák, když angažoval v kampani Leoše Mareše. Ten však nově přešel ke konkurenci, společnosti Tipsport, kde propaguje její loterii Tipšestku.

Kolik peněz Sazka Jágrovi za propůjčení jeho tváře zaplatí, komentovat nechce. Odhad bývalého kladenského funkcionáře kolem osmi až dvanácti milionů korun, se kterým dnes přišly Hospodářské noviny, je ale podle mluvčí loterijní firmy nesmysl. "Nebudu komentovat, zda to je víc, nebo méně, ale to číslo není pravdivé," řekla IDNES.cz Tichá.

Sazku bude propagovat i kladenský klub

Mareš v minulosti podle informací MF DNES pracoval pro Sazku za milion korun měsíčně. Tichá už na začátku července, kdy Sazka spolupráci s Jágrem dohadovala, prohlašovala, že ve srovnání s Marešem bude hokejová hvězda dostávat relativně směšnou částku.

Jágr, který je od jara majoritním akcionářem kladenského hokejového klubu, ve své smlouvě se Sazkou zároveň svůj klub zavázal, že bude loterijní firmu také propagovat. "Klub, který Jaromírovi Jágrovi z velké části patří, je součástí dohody o reklamě," upřesnila Tichá.

Jméno Sazky se tak patrně objeví na mantinelech hřiště či na ledové ploše, Tichá pouze uvedla, že logo Sazky se objeví na dresech hráčů. Další podrobnosti uvést odmítla s tím, že jsou součástí privátní dohody mezi oběma partnery.

Smlouva s Jágrem bude platit tři roky, pokud ji nevypoví nový majitel Sazky, o kterém rozhodne výběrové řízení. Pokud by se mu však Jágr jako tvář Sazky nelíbila, bude s ním moci spolupráci ukončit. "Ve smlouvě s Jágrem jsou výpovědní podmínky, které to zabezpečují," dodala Tichá.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Penny Market Lehovec. Řetězec zmodernizuje stovky svých obchodů.
Zákaz prodeje o svátcích porušilo 28. září jen několik obchodů

Zákaz prodeje o svátcích porušily ve čtvrtek 28. září tři ze 115 obchodů zkontrolovaných Českou obchodní inspekcí (ČOI). I při předchozích prověrkách většina...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.