Zboží: Čerstvé Neznačkové Značkové Průměr
HYPERMARKET
Interspar 108 104 102 105
Globus 96 100 94 96
Prima 98 107 105 103
Kaufland (nejlevnější) 91 90 88 90
COOP Terno 91 105 100 98
Hypernova 101 98 98 99
TESCO hypermarket 99 96 109 101
Carrefour 97 96 91 94
SUPERMARKET
Delvita (nejlevnější) 108 104 105 106
Albert 109 110 106 108
TESCO supermarket 110 103 109 108
Julius Meinl 103 109 113 108
Billa 110 100 108 107
DISKONT
Penny Market 98 91 91 94
(nejlevnější)
Plus Diskont 100 96 96 97
CASH&CARRY
Makro 84 89 89 87
Údaje za měsíc od 1. ledna do 16. února letošního roku. Aktuální kolo průzkumu provedla Incoma ve 100 prodejnách hlavních řetězců. Zahrnovalo 150 výrobků základní potřeby, které patří mezi nejprodávanější položky. Nově je do přehledu zahrnuto čerstvé zboží, do kterého patří vybraný sortiment ovoce-zeleniny, masa-uzenin a drůbeže. Ve skupině "neznačkové zboží' jsou výrobky určitého druhu s nejnižší cenou v prodejně bez ohledu na značku (například nejlevnější stoprocentní pomerančový džus v litrové krabici). Například číslo 90 znamená, že ceny jsou o 10 procent nižší než je průměr všech sledovaných sítí prodejen. Velko-prodejny Makro jsou samoobslužný velkoobchod, kde mohou nakupovat pouze registrovaní zákazníci podnikatelé. Výrobky jsou zpravidla prodávány v hromadném balení, a je tak Třeba koupit více výrobků najednou. Ceny včetně DPH. Zdroj a podrobnější informace: www.incoma.cz