Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Domácnost spotřebuje osm rolí toaletního papíru měsíčně

  16:57aktualizováno  16:57
Spotřeba toaletního papíru v posledním roce do dubna mírně klesla, přesto každá domácnost spotřebuje osm rolí měsíčně. Lidé nakupují hlavně bílý značkový papír a snaží se šetřit nákupy v akcích. Průměrná cena rostla jen mírně, o desetník na 5,50 korun za roli, cena mimo akci byla kolem šesti korun.
ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

V průměru lidé vyrážejí na nákup tohoto nezbytného zboží zhruba jednou za měsíc, do nákupních košíků padá hlavně značkový "toaleťák" (z 58 procent), jehož prodeje vzrostly meziročně o tři procentní body. Vyplývá to z průzkumu agentury GfK zveřejněném v magazínu Retail Info Plus.

Retail Info Plus

Více o trendech v nákupech toaletního papíru se dočtete v časopise Retail Info Plus.

Nejběžnější jsou papíry dvouvrstvé a třívrstvé, bílé a především klasické. Zájem o vlhčený toaletní papír sice vzrostl, ale pořizuje jej zatím jen šest procent domácností. Toto zboží se nejčastěji nakupuje kvůli ceně v hypermarketech (44 procent), v supermarketech (19 procent) a jen nepatrně méně v diskontních prodejnách.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Tesco šlo do sebe. Ukázalo, kolik potravin ročně vyhodilo

Obchodní řetězec Tesco ve střední Evropě se rozhodl, že přestane plýtvat potravinami. Jako důkaz, že to myslí opravdu vážně, zveřejnil řetězec výsledky...  celý článek

Společnost Witte Automotive přijme v Nejdku příští rok na jaře desítky nových
Montoven už je v Česku dost, naznačují politické strany před volbami

Dosud se Česko přetahovalo s okolními zeměmi o velké zahraniční investice, teď bude bojovat jen o některé – montovny přenechá jiným. Vyplývá to z programů...  celý článek

(Ilustrační snímek)
V Evropě je přes 12 tisíc TV kanálů. Diváci se přesouvají na internet

Trh s digitálním video obsahem se čím dál víc tříští. V Evropě je už přes 12 tisíc služeb, které suplují klasické televizní vysílání nebo mu konkurují. To je...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.