Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Domácnost spotřebuje osm rolí toaletního papíru měsíčně

  • 20
Spotřeba toaletního papíru v posledním roce do dubna mírně klesla, přesto každá domácnost spotřebuje osm rolí měsíčně. Lidé nakupují hlavně bílý značkový papír a snaží se šetřit nákupy v akcích. Průměrná cena rostla jen mírně, o desetník na 5,50 korun za roli, cena mimo akci byla kolem šesti korun.

V průměru lidé vyrážejí na nákup tohoto nezbytného zboží zhruba jednou za měsíc, do nákupních košíků padá hlavně značkový "toaleťák" (z 58 procent), jehož prodeje vzrostly meziročně o tři procentní body. Vyplývá to z průzkumu agentury GfK zveřejněném v magazínu Retail Info Plus.

Retail Info Plus

Více o trendech v nákupech toaletního papíru se dočtete v časopise Retail Info Plus.

Nejběžnější jsou papíry dvouvrstvé a třívrstvé, bílé a především klasické. Zájem o vlhčený toaletní papír sice vzrostl, ale pořizuje jej zatím jen šest procent domácností. Toto zboží se nejčastěji nakupuje kvůli ceně v hypermarketech (44 procent), v supermarketech (19 procent) a jen nepatrně méně v diskontních prodejnách.