Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jak se zapálit pro cigarety

aktualizováno 
-
Výzkumy veřejného mínění ukazují, že i přes četné stesky na přemíru reklamy poměrně vysoké procento lidí reklamu intenzivně sleduje. Více než polovina dotazovaných zároveň tvrdí, že pod vlivem reklamy nenakupuje. U většiny z nich je to však spíše jen zbožné přání, neboť reklamní manažeři jim na každém billboardu či v televizním spotu pašují do podvědomí četná podprahová sdělení. V této rubrice některé případy objasní nejen psycholog, ale slovo dostanou také ti, kdo usilují o to, aby si zboží z reklamy kupovalo co nejvíce lidí - to znamená výrobci. Každý sám pak může posoudit, nakolik měl pravdu úspěšný francouzský reklamní tvůrce Jacques Séguéla, když na výstavě Reklama '95 prohlásil, že česká reklama, na rozdíl od americké, oslovuje spíše srdce než hlavu.
Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Místo deseti druhů másel dvě, zato rakouská. Jak se liší obchody u sousedů

Velký supermarket v Dolních Rakousích je v pátek dopoledne plný penzistů úplně stejně jako o pár kilometrů dál za českou hranicí. A ani nabídka v regálech se...  celý článek

košík, ilustrační foto
Velké srovnání nákupů: Česko nejdražší, Polsko levné, Německo kvalitní

Redaktoři deníku MF DNES se vydali nakupovat do sousedních zemí, aby porovnali ceny a složení potravin a drogerie. Výsledek testu ukázal, že pokud chcete...  celý článek

Nový produkt společnosti McDonald´s pro zákazníky - vegany
McDonald´s zvažuje nasadit veganský burger. Testuje ho ve Finsku

Pokus o veganský burger ve finském Tampere byl u McDonald´s natolik úspěšný, že se fastfoodový řetězec rozhodl nabídnout McVegan celostátně. V jiných státech...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.