náhledy
Lokomotiva Škoda 380.
Autor: Škoda Transportation
Lokomotiva 109 E (řada 381) při měření elektromagnetického rušení speciálními anténami. Zkouškou se (zjednodušeně řečeno) prokazuje, že lokomotiva v žádném svém pracovním režimu neruší radiový a televizní příjem
Autor: Škoda
Zvláštní vlak Josef Masopust, který veze reprezentaci Česka na Euro 2012, je ve znamení jedenáctek. Lokomotiva 380 je 11 vyrobený kus, spoj odjel z Hlavního nádraží v 11:11
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Před finálním převzetím lokomotiv se provádějí tzv. technicko-bezpečnostní zkoušky, kdy každá lokomotiva musí prokázat že bezpečně zastaví na stanovené zábrzdné dráze. Zkoušky se provádějí při rychlosti 210 km/h na zkušebním okruhu ve Velimi u Kolína
Autor: Škoda
Rakouská jednotka railjet na velkém okruhu v Cerhenicích na unikátním záběru Železničního magazínu. K soupravě byla připojena lokomotiva Škoda 109E, ČD řada 380
Autor: Jaroslav Pernička, Železniční magazín
Nová lokomotiva Škoda řady 380 vede nákladní vlak
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Nová lokomotiva Škoda řady 380 vede nákladní vlak
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Dvaadvacet nejlepších polských a českých rychlíkových lokomotiv změnilo svůj tradiční vzhled a v polepech ME ve fotbale 2012 propaguje jedinečnou sportovní událost a železniční dopravu. Na obrázku je lokomotiva Škoda řady 380 v čele EC 111 Praha na Novém spojení.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Nová lokomotiva Škoda řady 380 vede nákladní vlak
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz