Jančurovy stevardky obléknou havajské sukně, budou lákat na dovolenou

  4:01aktualizováno  4:01
Cestující na vybraných spojích žlutých autobusů společnosti Student Agency budou už brzy vítat stevardky v havajských sukních. Firma si od plážového ustrojení slibuje, že klienty naláká na zájezdy do exotických zemí.

Jančurovy stevardky už brzy budou vítat zákazníky v havajských sukních. | foto: Student Agency

Dívky obléknou krátkou havajskou sukni a tričko s ramínky. V plážovém oblečení se ale podle šéfa společnosti Radima Jančury objeví i stevardi. Ti budou mít na sobě šortky a tílko.

"Začíná sezona exotických zájezdů, a tak chceme lidi upozornit na možnost odjet v zimě na dovolenou do tepla," vysvětlila Eva Sedlmajerová, která ve Student Agency vede portál dovolena.cz. S ním se chce Jančura už příští rok dostat mezi tři největší prodejce zájezdů v Česku.

Podle marketingového šéfa Student Agency Aleše Ondrůje chce firma dělat i svoji reklamu netradičně, a proto se rozhodli pro tak nezvyklý způsob prezentace exotických zájezdů.

"Máme tým patnácti dobrovolnic a dobrovolníků z řad našich zaměstnanců, nikoho jsme do toho nenutili," dodal Ondrůj.

On sám bude v první den netradiční reklamy společně s šéfkou dovolena.cz v plážových oblečcích roznášet po autobuse noviny či kávu. Palubní personál žlutých autobusů na ostatních spojích bude nosit havajské květinové věnce a cestujícím rozdávat čokoládu.

Netradiční marketing může být podle odborníků na reklamu účinný. "Je to velmi dobrý způsob. Každý cestující si tak zapamatuje, oč jde. Je to spojené s produktem a zároveň to využívá vlastních možností Student Agency, což je naprosto správná cesta," míní Martin Charvát ze společnosti Konektor.

Z patnácti dobrovolníků má být deset žen a pět mužů. Jejich tváře chce firma využít nejen při této speciální akci, ale už v pátek je čeká focení a některé dívky skončí jako reklama v nadživotní velikosti na polepech žlutých autobusů. A po vzoru například Ryanairu chystá ze svých zaměstnankyň v plavkách i kalendář na příští rok.

"Chceme více propojit náš produkt s našimi zaměstnanci," vysvětlil Ondrůj.

Takový nápad však už lidé z reklamní branže tak kladně nehodnotí. "Kalendář dívek v plavkách je to největší reklamní klišé. Nemůže udělat pro značku naprosto nic, pokud to není značka plavek nebo výjimečný projekt, jako je kalendář Pirelli," vysvětluje Eda Kauba, kreativní ředitel reklamní agentury Euro RSCG Prague.

Student Agency není rozhodně prvním dopravcem, který využívá svůj palubní personál v reklamě. Irské aerolinie Ryanair například do plavek pravidelně svlékají své stevardky a ročně prodají kolem deseti tisíc takových kalendářů, jejichž výtěžek jde na charitu.

Stevardky i piloty pro vlastní zviditelnění používají často i aerolinky patřící pod impérium Virgin miliardáře Richarda Bransona. Vystupují takřka v každé jejich reklamě.

Nejčtenější

Hygienické peklo v čínských hotelech. Personál usvědčila skrytá kamera

Na každý povrch dnes existují specializované přípravky, někdy si však poradíte...

Čínské luxusní hotely se musely omluvit poté, co se na sociální síti objevilo video, ve kterém jejich zaměstnanci...

Obchody si akcemi Black Friday utahují smyčku kolem krku, říká odborník

Black Friday

Od pondělí 19. listopadu začnou u některých obchodníků výprodeje na tzv. Černý pátek. Řada e-shopů však ve snaze zvýšit...

Dráhy nevědí, co s historickými vlaky. Prodělávají jim 40 milionů ročně

Lokomotiva řady 750.356 přezdívaná Brejlovec je jednou z těch, kterou chtějí...

Na ministerstvech dopravy a kultury vzniká plán na záchranu parních lokomotiv a dalších historických vozidel, o které...

Cigarety bez dýmu. Firma láká Čechy na zahřívaný tabák, lékařka varuje

Americká společnost Philip Morris představila novou generaci zahřívaných...

Společnost Philip Morris ČR v úterý představila novou generaci zahřívaných cigaret bez kouře iQOS 3. Vedle ní přišla i...

Zemřel majitel výrobce optiky Meopta. Přezdívalo se mu přerovský Baťa

Úspěšný byznysmen Čechoameričan Paul Rausnitz, který v 90. letech zachránil...

V neděli zemřel podnikatel a válečný veterán Paul Rausnitz, který ze dna přivedl ke globálnímu úspěchu výrobce...

Další z rubriky

V Rohlíku opět zasahovala policie, odvedla si sedm lidí

Ilustrační snímek

Cizinecká policie ve středu provedla další razii ve skladu českého e-shopu Rohlík.cz. Podle informací iDNES.cz se...

Facebook si údajně objednal nenávistné články, měl tak odvádět pozornost

Ilustrační snímek

Sociální síť Facebook si podle deníku The New York Times najala PR firmu, která měla za úkol pomocí článků na internetu...

V Praze otevírá nevěstinec se silikonovými pannami, inspiruje se cizinou

Realistická silikonová panna Rebeca podniku Naughty Harbor.

Nezávazný sex, který není nevěra. To svým zákazníkům slibuje podnik Naughty Harbor, který ve středu otevřel v Praze....

Najdete na iDNES.cz