Diskuze
Vlak v Japonsku vyjel o 20 vteřin dříve. Společnost se omluvila
Děkujeme za pochopení.
J86i70ř78í 36K54o75c77u30r64e28k
Sedím takhle ve vlaku, zastavíme před vjezdem do stanice. No prý kvůli jakémusi soukromníkovi, který má vždycky zelenou. Projel dvounápravový motorák. Že prý jestli se ten soukromník nestydí jezdit s jedním vagónem.
Motto: Za všecko může Jančura!! Ikdyby ta 810 nebyla jeho.
A tak to na české železnici chodí.
M87a27r96t69i28n 64Ž82e50l31i11n93s77k74ý
Raději o 5 minut později, než aby mě do vlaku někdo tlačil jako v Japonsku.
https://www.youtube.com/results?search_query=japanese+pasengers+pushers
O76n70d61ř45e59j 94Č19a17p82k83a
Teď už chápu, proč tam každý druhý nosí roušku jak ve špitále... tam když má někdo rýmu, tak se ke kapesníku dostane nejdřív na konečné
Takže pro zastánce toho, dostat víc lidí z aut do MHD, děkuji, nechci. Bohatě stačí metro narvané po českém způsobu.
K85a29r18e95l 94N58e83d24o41p69i68l
Kvůli vám mi ten ujel, vy previti sikmovoky.
K18a80r43e22l 57N71e50d62o31p85i41l
Aspoň se dostali dříve domu. Proč by si stěžovali?
J13o10s82e20f 19V46o59r11á42č31e55k
Tak proto je ten Okamura s Českem nespokojený
V64o13j60t28ě69c44h 30H36u29b18r
Cestující si nestěžovali proto, že ve veřejném jízdním řádu je odjezd psaný už v 9:44. V jízdních řádech pro cestující se vteřiny nepíšou ani v Japonsku.
Pro zajímavost: Na lince Keio, kterou jezdím do práce, se běžně stává, že průvodčí zavře dveře s předstihem a až strojvedoucí vyčká třeba i 10 sekund na pravidelný odjezd. Často to dělají proto, aby rozbili náhodně vzniknuvší přestupní vazbu, která není v jízdním řádu. Ze stejného důvodu čekají po příjezdu s otevřením dveří, než protější vlak dveře zavře. Myslím, že průměrný český cestující by jim za toto ty dveře rozbil.
R53a72d76k21o 41K78ř53i25v17á22n84e49k
Poznámky z Žaponska + veselá historka z Ósaky:
1. Tsukuba expres je příměstský "S bahn" s krátkým intervalem, kde lidé dobíhají na poslední chvíli, takže patně opravdu pár lidem ujeli. Kdyby jelo o 20 vteřin dříve metro, bude to stejné a nikomu to nebude stát za stížnost - počká si na další. "Omluva" je podle mne spíš marketingovým tahem soukromé společnosti k prezentaci svého důrazu na přesnost. (Trať není součástí JR ani provozovatelů metra)
2. Zpoždění jsou v Japonsku běžnou záležitostí a údajné vracení jízdného je pověra, zpopularizovaná Šimkem a Krampolem. Reklamace jsou ještě složitější, než v Čechách. Zpoždění je méně časté, protože je v lepším stavu infrastruktura.
Při drobné nehodě na trati Ósaka - Sanda zde nabyly dálkové i četné místní vlaky zpoždění v řádu zprvu hodin, později desítek minut. Obdiv zaslouží organizace vydávání zpožděnek: U příjezdového podchodu byly desítky zřízenců se skládacími stolky a velkými cedulemi, jak velká zpoždění má který zřízenec v referátu. Např. 10 minut, další dvacet minut apod. Příslušný zřízenec měl vždy bloček s předtištěnou stanicí (Ósaka) a výší zpoždění. Mechanickým razítkem doplňoval jen datum a hodinu vystavení. Žádná elektronika. Zpožděnku si mohl jako na běžícím pásu vyzvednou kdokoliv na libovolnou výši zpoždění, jízdenky by při těch stovkách cestujících nikdo nezkontroloval. Na přerezervace přípojných dálkových vlaků naopak stály klasické dlouhé fronty v zákaznických cetrech a u pokladen.
V40o37j47t62ě38c46h 57H53u20b31r
Jojo, jednou měl ráno vlak zpoždění asi 25 min (Tokio, linka Keio) ale já jsem potřeboval zpožděnku aspoň na 30 minut. Tak jsem o ni požádal až večer, nádražák se mě zeptal, kolik to tak asi bylo, tak jsem řekl, že asi 30, a zpožděnka byla na světě. Pak jsem zpětně zjistil, že by mi v práci stačila klidně i pětiminutová.
Nejvtipnější na tom je, že vyřizováním formalit ohledně pozdního příchodu způsobeného zpožděným vlakem často strávíte víc času, než bylo to samotné zpoždění. Inu, Japonsko, jediná země, kde čas nejsou peníze.
M91a86r65t14i83n 91G10r27o85c35h16o37l
U nás o 20 minut později pro objektivní důvody a ještě mi vynadají, co bych chtěl na přeplněné trati
J62a10k61u55b 28M54a22t48ě40j24ů
Proc je na fotce shinkansen, kdyz se jedna o obycenou elektrickou jednotku, neco jako nas zabotlam. Japonsko nejsou jen shinkanseny, maji spoustu jinejch zajimavejch vlaku.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje švédský ministr
Švédský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...
Google propustil 28 zaměstnanců, kteří stávkovali kvůli smlouvě s Izraelem
Společnost Google propustila 28 zaměstnanců, kteří protestovali proti smlouvě, kterou firma...