Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

je pravda, že...

aktualizováno 
-
... výrobek musí být označený cenou?

ANO

Není možné, aby se zákazník dověděl cenu výrobku až při placení. Výrobky proto musí být jasně označené cenami (jednotlivě nebo třeba cenovkou na regálu) tak, aby nebylo pochyb, kolik stojí jeden kus či určité množství.

... údaj na cenovce může být jiný než konečná cena?

NE

Částka uvedená na cenovce musí být konečná, včetně DPH, všech příplatků i slev. Je-li například v prodejně na veškeré zboží sleva 20 %, musí být na cenovkách uvedena také konečná cena výrobků po slevě. Zákazník, jemuž účtují u pokladny jinou cenu, má právo žádat zboží za sumu, která je uvedena na cenovce.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ananas z Lidlu. Češi, Slováci a Maďaři kupují jiný než Němci a Rakušané. Je...
PŘEHLED: Další šizené potraviny. Sýrová náhražka, jablko místo pomeranče

Rozdíly v kvalitě potravin jsou i v privátních značkách řetězců. Test, který zpracoval Ústav konzervace potravin Vysoké školy chemicko-technologické, srovnával...  celý článek

Všemi smysly. Nové kino 4DX v obchodním centru Chodov přináší do kinosálu déšť,...
Nový král mezi chrámy konzumu. Centrum Chodov láká na kino, kde sněží

V Praze se ve středu otevírá „nové“ - a do počtu prodejen největší - obchodní centrum v Česku. Zmodernizované Centrum Chodov se rozrostlo o třetinu na 300...  celý článek

řezník kšána salámy
Nejrizikovější je nákup masných výrobků. České jsou horší, ukázaly testy

Prodejci nejčastěji podvádějí zákazníky na masných výrobcích. Nekvalitních potravin je v tomto sortimentu devětkrát víc než jinde. Napálit se lidé nejčastěji...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.