Podle v úterý zveřejněných výsledků firmy loni měla 283 tisíc klientů, tržby 4 miliardy korun a zisk se zvýšil na 146 milionů korun ze 118 milionů korun v roce 2014. Největší rival, Exim Tours, za loňský rok hlásí 265 tisíc klientů a stejné tržby, jako Fischer.
Tržby firmy meziročně stouply o 22 procent. „Podařilo se nám jako jediné z velkých českých cestovních kanceláří zvýšit obrat, zisk i počet klientů,“ komentoval výsledky výkonný ředitel Jiří Jelínek.
Nejvíc klientů loni cestovalo s Fischerem do Turecka a Řecka, ze vzdálenějších destinací vedou Spojené arabské emiráty a Karibik.
CK Fischer, patřící do skupiny KKCG Karla Komárka, investovala loni další miliony korun do technologií, která má umožnit větší individualizaci zájezdů podle požadavků zákazníků.
„Je to trend, který funguje u cestovek na západ od nás a dobře se uchytil i na českém trhu,“ dodal Jelínek. Podle něj firma už do nových systémů investovala desítky milionů korun. „Není to o tom, že překlopíme zájezd z Německa a začneme ho prodávat. Důvod je hlavně ten, že lidé chtějí co nejširší nabídku a velký výběr. Takže ke zhruba dvěma tisícům hotelům, které máme nasmlouvané přímo, máme několik desítek tisíc v hotelových bankách,“ dodal Jelínek.