Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jihokorejský výrobce pneumatik Nexen potvrdil zájem o továrnu v Česku

  9:21aktualizováno  9:21
Jihokorejský výrobce pneumatik Nexen Tire uvažuje o výstavbě závodu v České republice. Oznámila to firma ve zprávě pro jihokorejskou burzu. Potvrdila tak dřívější spekulace o možném umístění továrny v ČR. Upozornila však, že konečné rozhodnutí ještě nepadlo.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: AP

Nexen patří mezi dodavatele automobilek Škoda Auto a Hyundai Motor.

Češi bojují o obří investici za 20 miliard. Tisíce lidí mohou najít práci

"Zvažujeme (tuto továrnu), protože potřebujeme rozšířit výrobní kapacitu ve středně dlouhém a dlouhém období. Nic však nebylo rozhodnuto," uvedla společnost Nexen ve zprávě pro jihokorejskou burzu. V současnosti má firma závody v Jižní Koreji a v Číně, napsala agentura Reuters.

Škoda Auto tento měsíc oznámila, že uzavřela se společností Nexen dohodu o dodávkách pneumatik pro modely Rapid a Octavia. Nexen dodává pneumatiky také automobilce Hyundai, česká továrna Hyundai však mezi odběratele Nexenu nepatří.

Hejtman Ústeckého kraje Oldřich Bubeníček loni oznámil, že do zóny Triangle u Žatce by mohl přijít nový investor, který by vytvořil 1000 pracovních míst a investoval až deset miliard korun. Podle některých informací by mělo jít právě o firmu Nexen.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.