Diskuze
Těžké kamiony ničí podle Ťoka české silnice. Chce snížit limit nákladu
Děkujeme za pochopení.
M80i91c98h49a41e37l 13D23o65s10t82a49l
Toto nařízení nebo tyto limity jen a jen zase postihnou řidiče.Protože jsou první na raně a nejrychleji oškubatelný.Když se sníží tonáž tak se bude stejné množství odvézt stejně tudíž na více kamionech.V době když tu chybí tisíce řidičů by mne zajímalo kdo to odvozí?Další věcí je že když se to nevejde tonážně na jeden kamion tak to zase poveze více aut a bbude větší nárůst kamionů.Tak se ptám jestli je tohleto co ministerstvo chce?Firmy si na své dosavadní množství tun budou objednávat místo 10kamionů třeba 12?To určitě silnicím pomůže.To nemluvím o tom že případné překročení jde na vrub řidiče který nemá jednak pozici na to aby mohl odmítat náklad a ani kontrolu.Jak se říká papír snese vše a dopravce musí držet kušnu protože je rád za přepravu.Šprajcne se a nedostane to zaplacené.Jak tu bylo níže řečeno.Odpovědnost na odesilatele a je spousta problémů a dohadů vyřešeno když se přijme snížená tonáž.
J84i95n22d53ř52i52c92h 33Š70k59o45p67e62k
1)víc kamionů nebude, protože už nyní chybí řidiči
2) zdraží to přepravu, takže se může stát, že zmizne přeprava zbytných věcí a uvolní se kapacita pro potřebou, i když třeba dražší přepravu
3) trestání řidiče je naprosto v pořádku, on zodpovídá za náklad i soupravu
4) nic nebrání firmě pokuty za přeložení fakturovat odesílateli. Přepravní kapacity je málo, tak nikdo kvůli tomu o zakázku nepřijde.
J77i62n21d21ř79i17c31h 59L28u57k38e24š
Nejucinejsi je zavest pokuty pro odesilatele. Jezdil jsem kamionem sedm let a zatizeni naprav mne Scania tenkrat nemerila. Takze, kdyz mne rekli, ze drevo vazi 25 t a napsali to do CMR, musel jsem jim bud verit, nebo hledat fabriku s vahou, coz je utopie, protoze na to neni nikdo zvedavy, abych nekde hledal vahu a na druhou stranu jsem mohl dostat flastr uz pri tom hledani vahy. Takze staci pohlidat piskovny, pily atd a oflastrovat je. Navic jsem vozil pokazde neco jineho, takze se to tezko odhadovalo. Na te pile nakladaji ty stejne baliky dreva den co den. V Nemecku Vas z nakladky pretizeneho a spatne zakurtovaneho proste nepusti. Protoze cast viny jde za nima!
J34i76n58d21ř10i47c45h 59Š25k48o42p67e79k
a nebo prostě jen zavést smluvní pokuty vůči objednateli při přetížení.
M30a21r84t20i30n 56D41o86h63n74a90l
Myslím, že není co řešit, nakoupit váhy a vyčlenit dopraváky na vážení a vážit permanentně. Myslím, že jako odstrašující trest by stačilo odstavit kamion dokud si jej firma nepřeloží. To by bylo výchovnější než platit pokuty a jezdit s přetíženými kamiony dál.
M91i60c88h65a48e82l 38D41o27s25t73a58l
Postih odesilatele je lepší a účinnější než aby se dopravce potom dohadoval kdo zaplatí flastr.Protože flastr dostane prvně řidič a pokud se tím budou odebírat i body řidiče,tak tím spíše se vyboduji jen protože někdo to má na háku a myslí si že to prachy vyřeší.Řidič v tomto hraje černého Petra který to všechno vyžere.A to by se mělo změnit,protože nemá páku ovlivnit ani pozici tlačit odesilatele a sám kontrolovat jak to na tom je váhově náklad.Pravda některé tahače mají budíky na váhu na nápravách ale ještě to není pravidlem.
L58u96c31i12a61n 24P78a52p98a86z20i74a17n
Nestačí chtít, je třeba konat! Už dávno tak mohlo být!
P82e33t70r 12J67a20r23o55s83c69h
daleko jednodussi je buzerovat ridice osobaku nez kamionu
platíme stada uredniku, kteří nejsou schopni ani ochotni pracovat
P98e58t39r 47J12a94r20o61s70c59h
objevili ameriku
kamiony jsou samozrejme úretizene nad limit,
neumíme stavet ani opravovat vozovky
neduslednost, nekontrola, z cizího krev netece
M60i22r57o85s15l50a24v 57Z21a12p54l18e56t23a16l
Jste blb a lhář. Opakujete pohádku která NIKDY nedávala smysl. Nikde nikde nikdo náklad nepřekládal. Nikdy. Nikdy by se to nevyplatilo. Nikdy.
J48a44r50o47s41l12a24v 29Z23a61j83i25c63e55k
Kdyz to rika dokonce i ministr dopravy, tak na tom urcite neco bude. A co na to rikaji cesti experti? Taky se domnivaji, ze ceske silnice dostavaji nejvic zabrat od tezkotonaznich kamionu?
M64i30r73o48s69l51a54v 61Z36a50p43l55e11t86a55l
Pan Ťuk je lhář. Za prvé jde o celkovou hmotnost. Ne hmotnost nákladu. A pak pan Ťuk neřekl dost zásadní věc, 48tun celkové hmotnosti NEMAJÍ ty samé kamiony co jezdí s celkovou hmotností 40tun. Na 48tun jsou SPECIALNÍ soupravy s VÍCE koly, takže na silnici tlačí nápravovým tlakem stejným jako jakékoliv jiné auto. A více kamionů s menšímy náklady znamenají také větší exhalace. Proto například ekologové ve Švédsku prosazují naopak soupravy až 80tunové (zatím tam jezdí 60tunove) aby příroda trpěla méně a jezdilo méně kamionů. U nás prosazujeme více kamionů. Zajímavé.
V83á39c55l80a14v 23P35o18u70s53t97k45a
Tak speciální...naprosto běžná souprava s pěti nápravami (auto + vlečka) vezme i 32 tun, protože jí to na nápravu vychází lépe než tahač s návěsem. A to pak dá dohromady těch 48 tun celkové!!! hmotnosti. Jinak samozřejmě souhlas, je to ťokovina.
M34i30r34o59s12l56a81v 80Z68a85p71l60e85t17a10l
Pan Ťuk je lhář. Za prvé jde o celkovou hmotnost. Ne hmotnost nákladu. A pak pan Ťuk neřekl dost zásadní věc, 48tun celkové hmotnosti NEMAJÍ ty samé kamiony co jezdí s celkovou hmotností 40tun. Na 48tun jsou SPE
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...