Diskuze
Těžké kamiony ničí podle Ťoka české silnice. Chce snížit limit nákladu
Děkujeme za pochopení.
M77i57c56h13a27e33l 20D12o47s41t88a34l
Toto nařízení nebo tyto limity jen a jen zase postihnou řidiče.Protože jsou první na raně a nejrychleji oškubatelný.Když se sníží tonáž tak se bude stejné množství odvézt stejně tudíž na více kamionech.V době když tu chybí tisíce řidičů by mne zajímalo kdo to odvozí?Další věcí je že když se to nevejde tonážně na jeden kamion tak to zase poveze více aut a bbude větší nárůst kamionů.Tak se ptám jestli je tohleto co ministerstvo chce?Firmy si na své dosavadní množství tun budou objednávat místo 10kamionů třeba 12?To určitě silnicím pomůže.To nemluvím o tom že případné překročení jde na vrub řidiče který nemá jednak pozici na to aby mohl odmítat náklad a ani kontrolu.Jak se říká papír snese vše a dopravce musí držet kušnu protože je rád za přepravu.Šprajcne se a nedostane to zaplacené.Jak tu bylo níže řečeno.Odpovědnost na odesilatele a je spousta problémů a dohadů vyřešeno když se přijme snížená tonáž.
J53i68n83d67ř74i76c22h 62Š92k16o93p51e27k
1)víc kamionů nebude, protože už nyní chybí řidiči
2) zdraží to přepravu, takže se může stát, že zmizne přeprava zbytných věcí a uvolní se kapacita pro potřebou, i když třeba dražší přepravu
3) trestání řidiče je naprosto v pořádku, on zodpovídá za náklad i soupravu
4) nic nebrání firmě pokuty za přeložení fakturovat odesílateli. Přepravní kapacity je málo, tak nikdo kvůli tomu o zakázku nepřijde.
J71i79n63d58ř11i39c32h 37L98u79k49e75š
Nejucinejsi je zavest pokuty pro odesilatele. Jezdil jsem kamionem sedm let a zatizeni naprav mne Scania tenkrat nemerila. Takze, kdyz mne rekli, ze drevo vazi 25 t a napsali to do CMR, musel jsem jim bud verit, nebo hledat fabriku s vahou, coz je utopie, protoze na to neni nikdo zvedavy, abych nekde hledal vahu a na druhou stranu jsem mohl dostat flastr uz pri tom hledani vahy. Takze staci pohlidat piskovny, pily atd a oflastrovat je. Navic jsem vozil pokazde neco jineho, takze se to tezko odhadovalo. Na te pile nakladaji ty stejne baliky dreva den co den. V Nemecku Vas z nakladky pretizeneho a spatne zakurtovaneho proste nepusti. Protoze cast viny jde za nima!
J85i20n10d10ř67i73c50h 81Š27k68o91p74e52k
a nebo prostě jen zavést smluvní pokuty vůči objednateli při přetížení.
M13a90r46t24i71n 63D14o84h89n61a39l
Myslím, že není co řešit, nakoupit váhy a vyčlenit dopraváky na vážení a vážit permanentně. Myslím, že jako odstrašující trest by stačilo odstavit kamion dokud si jej firma nepřeloží. To by bylo výchovnější než platit pokuty a jezdit s přetíženými kamiony dál.
M68i13c28h97a90e12l 61D92o47s29t11a44l
Postih odesilatele je lepší a účinnější než aby se dopravce potom dohadoval kdo zaplatí flastr.Protože flastr dostane prvně řidič a pokud se tím budou odebírat i body řidiče,tak tím spíše se vyboduji jen protože někdo to má na háku a myslí si že to prachy vyřeší.Řidič v tomto hraje černého Petra který to všechno vyžere.A to by se mělo změnit,protože nemá páku ovlivnit ani pozici tlačit odesilatele a sám kontrolovat jak to na tom je váhově náklad.Pravda některé tahače mají budíky na váhu na nápravách ale ještě to není pravidlem.
L19u12c87i88a16n 96P48a85p22a36z25i44a90n
Nestačí chtít, je třeba konat! Už dávno tak mohlo být!
P95e57t70r 61J78a42r90o79s11c98h
daleko jednodussi je buzerovat ridice osobaku nez kamionu
platíme stada uredniku, kteří nejsou schopni ani ochotni pracovat
P87e56t53r 21J87a84r31o34s43c13h
objevili ameriku
kamiony jsou samozrejme úretizene nad limit,
neumíme stavet ani opravovat vozovky
neduslednost, nekontrola, z cizího krev netece
M50i79r58o51s58l82a42v 20Z25a13p41l87e82t17a94l
Jste blb a lhář. Opakujete pohádku která NIKDY nedávala smysl. Nikde nikde nikdo náklad nepřekládal. Nikdy. Nikdy by se to nevyplatilo. Nikdy.
J54a89r41o67s85l19a63v 18Z13a98j42i61c85e60k
Kdyz to rika dokonce i ministr dopravy, tak na tom urcite neco bude. A co na to rikaji cesti experti? Taky se domnivaji, ze ceske silnice dostavaji nejvic zabrat od tezkotonaznich kamionu?
M10i90r12o81s41l49a25v 97Z29a12p95l10e80t64a96l
Pan Ťuk je lhář. Za prvé jde o celkovou hmotnost. Ne hmotnost nákladu. A pak pan Ťuk neřekl dost zásadní věc, 48tun celkové hmotnosti NEMAJÍ ty samé kamiony co jezdí s celkovou hmotností 40tun. Na 48tun jsou SPECIALNÍ soupravy s VÍCE koly, takže na silnici tlačí nápravovým tlakem stejným jako jakékoliv jiné auto. A více kamionů s menšímy náklady znamenají také větší exhalace. Proto například ekologové ve Švédsku prosazují naopak soupravy až 80tunové (zatím tam jezdí 60tunove) aby příroda trpěla méně a jezdilo méně kamionů. U nás prosazujeme více kamionů. Zajímavé.
V66á10c72l45a26v 43P93o89u65s56t92k85a
Tak speciální...naprosto běžná souprava s pěti nápravami (auto + vlečka) vezme i 32 tun, protože jí to na nápravu vychází lépe než tahač s návěsem. A to pak dá dohromady těch 48 tun celkové!!! hmotnosti. Jinak samozřejmě souhlas, je to ťokovina.
M70i55r51o26s30l56a58v 24Z22a39p16l51e66t78a55l
Pan Ťuk je lhář. Za prvé jde o celkovou hmotnost. Ne hmotnost nákladu. A pak pan Ťuk neřekl dost zásadní věc, 48tun celkové hmotnosti NEMAJÍ ty samé kamiony co jezdí s celkovou hmotností 40tun. Na 48tun jsou SPE
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Statistici vylepšili odhad výkonu ekonomiky. HDP loni klesl o 0,2 procenta
Česká ekonomika v loňském roce klesla o 0,2 procenta, zpřesnil Český statistický úřad (ČSÚ) svůj...
Kapesní reaktory ty velké nenahradí. Spíše uhelné elektrárny a teplárny
Premium První malý jaderný reaktor v Česku by měl vyrůst v Temelíně. ČEZ chce do konce roku vybrat...
OBRAZEM: Proč na českých bankovkách chyběly ženy a co skrývá pětitisícovka
Nad podobou českých bankovek se pozastaví málokdo, skrývají ale pozoruhodné příběhy i detaily....
Kanadě dochází javorový sirup, zásob má nejméně za šestnáct let
Kanadské rezervy javorového sirupu se loni zmenšily na 3,1 milionu kilogramů, celkově jsou přitom...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!