Novým majitelem rakouské značky je Němcova společnost ConsilSport. Hlavní sídlo se 46 zaměstnanci zůstane v Hohenems, odkud bude Kästle řídit svoji produktovou nabídku, výzkum a vývoj, malosériovou výrobu, marketing a prodej.
Značka s devadesátiletou tradicí vyvíjí a vyrábí zboží pro zimní sporty. Obrat firmy dosahuje 6,5 milionu eur, tedy přes 165 milionů korun. Největší trhy rakouského výrobce jsou Rakousko a USA, následuje Francie, Švýcarsko a Norsko. Mezi významné ambasadory značky patří Toni Sailer, Pirmin Zurbriggen, Chris Davenport a Lorraine Huber.
„Kromě sjezdových lyží brzy nabídneme další produkty pro zimní a letní sporty. Jsem rád, že Kästle je součástí mé skupiny. Těším se, že s týmem Kästle v Hohenems dobudeme nejvyšší vrcholy,“ řekl k akvizici Tomáš Němec. Kupní cenu obě strany nezveřejnily. „Vidím obrovský potenciál značky Kästle a jejího týmu. S mým angažmá poroste Kästle na další úroveň,“ dodal Němec, který je sám vášnivým lyžařem a bývalým reprezentantem ve sjezdovém lyžování.
Společnost povedou dohromady Bernd Knünz a Vladimír Dušánek. „Díky výjimečnému týmu odborníků jsme úspěšně ustanovili společnost Kästle jako silnou prémiovou lyžařskou značku s globálním dosahem a vysokou kvalitou bez kompromisů,“ říká Rudolf Knünz, který od roku 2007 revitalizoval značku Kästle.
„Naším dalším strategickým krokem je diverzifikace na komplementární nové produkty a trhy. V Tomášovi Němcovi jsme našli dokonalého partnera reprezentujícího společné hodnoty Kästle, které v budoucnu povedou k růstu, přičemž Kästle zůstane rakouskou prémiovou značkou zaměřenou na vysokou kvalitu a výkon,“ dodal.
Zhruba před rokem Tomáš Němec ovládl lyžařskou značku Sporten. Česká lyžařská legenda, která dříve chrlila do světa lyže ve statisícových objemech, vyrábí také lyže pro světoznámé značky jako Rossignol a Alpina. Má přes 150 zaměstnanců. Němec také vlastní nemovitosti ve Špindlerově Mlýně, dříve také provozoval skrze firmu Snowhill menší lyžařská střediska v ČR.