Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Tchibo stáhlo klip s bratry Kličkovými, v českém katalogu zůstali

  13:08aktualizováno  13:08
Firma Tchibo stáhla kvůli událostem na Ukrajině televizní spot s Vitalijem Kličkem, jednou z nejvýraznějších tváří ukrajinské opozice, a jeho bratrem Vladimirem. Katalogy, kde Kličkovi propagují sportovní pomůcky, se ale v Česku objevily.

Vitalij Kličko v letáku společnosti Tchibo | foto: archiv iDNES.cz

Už v létě Tchibo natočilo reklamní spot, kde Vitalij Kličko a jeho bratr Vladimir - oba špičkoví boxeři těžké váhy - propagují sportovní výbavu. Z boxera Vitalije se ale mezitím stal politik a v posledních dnech i jedna z nejvýraznější tváří hnutí Majdanu, kyjevského náměstí Nezávislosti, kterému se po vlně násilí v zemi podařilo svrhnout režim prezidenta Janukovyče. 

Fotogalerie

Vzhledem k násilným střetům opozičních sil s ukrajinskou policií se Tchibo rozhodlo spot stáhnout. "Na základě otřesných obrázků z posledních týdnů nepovažujeme vysílání za vhodné," citoval německý Spiegel mluvčího Tchiba Arnda Liedtkeho.

Spot se tak v televizích neobjeví, distribuci tištěných materiálů se ale už zastavit nepodařilo. Kličkové se tak v obchodech objevili na obalech výrobků a v brožurách. "Pojďte se zapotit," vybízejí v nich bratři. "Silový trénink znamená pracovat svaly...a taky hlavou." 

Cesta Kličkových vede přímo k úspěchu

Asi nejpozoruhodnější je vzhledem k ukrajinským událostem a květnovým volbám, pro které je Kličko jeden z favoritů, následující pasáž: "Znáte cestu bratrů Kličkových? Vede přímo k úspěchu," stojí v katalogu. "A kroky, kterými se po ní jde, nejsou zdaleka tak těžké. Je potřeba jen silná výbava a neporazitelné tipy od Vitalije a Vladimira Kličkových," píše se dál.

"Vzhledem k tomu, že se některé materiály vyrábějí hodně dopředu, se nám již nepodařilo vizuály změnit,"  řekla iDNES.cz česká mluvčí společnosti Eva Kotýnková. "I katalogy výrobků byly vyrobeny předem a v předstihu distribuovány do obchodů, ale nyní, po vyhlášení rozhodnutí o zastavení kampaně, by již distribuovány být neměly," dodala. 

Přinejmenším v obchodním centru Palladium na pražském Náměstí republiky nebo ve firemním obchodě na Budějovické ulici ale ještě ve čtvrtek nebyl problém katalog získat. 





Hlavní zprávy

Další z rubriky

Severně od Chebu, kousek od německých hranic, vznikají housle, violy, basy a...
Housle pro Ameriku, kytary pro Rusko. Český výrobce plánuje expanzi

V Lubech na Chebsku se rodí housle, violy, čela, kontrabasy a kytary. Za minulého režimu zásoboval podnik pod názvem Cremona všechny země RVHP, předloni...  celý článek

Ilustrační snímek
MÁSLOVÝ KVÍZ: Kolik mléka nadojí stračena? A jaké máslo dát do čaje?

Ačkoli se teď řeší hlavně cena, kolem másla se najde spousta jiných faktů a zajímavostí. Vyzkoušejte si, co o této základní potravině víte.  celý článek

Žena na pohovoru (ilustrační snímek).
Soulad mezi postoji zaměstnance a vedením firmy je vzácný, říká poradce

Jen každá desátá firma se shoduje s postoji svých zaměstnanců. Při přijímání nových pracovníků je proto vhodné přeskočit fráze jako „změňte s námi svět“ a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.