Se zprávou přišel server Aktuálně.cz.
Stalo se to asi každému. Čekání ve frontě u kasy v supermarketu nejenže zdržuje, ale především otravuje. Zároveň se jedná o nejvíc kritizovaný neduh tuzemských řetězců. Některé z nich se proto rozhodly své zákazníky kompenzovat. Jmenovitě je to Kaufland a Billa.
Nejkritizovanějším řetězcem je v posledních měsících právě Kaufland. Ještě nedávno nabízel za čekání u kas a samoobslužných pultů, pokud bylo delší než pět minut, poukázku na 30 korun. Poté podle zkušeností zákazníků ale tenhle bonus zrušil.
Kaufland na pranýři. Zákazníci si stěžují na chybějící zboží i dlouhé fronty![]() |
Na začátku letošního března však systém změnil: Náhradu za čekání u pokladen zvýšil na 50 korun, naopak dlouhé čekání u pultů už nekompenzuje. Mluvčí Kauflandu Renata Maierl tuto informaci iDNES.cz potvrdila.
Řetězec podle jejího vyjádření zavedl i další novinky, mezi nimi zjednodušení procesu vrácení zboží.
„Všechny naše záruky jsme nově nastavovali od 6. března. Byla to plánovaná věc v rámci celkového zkvalitnění služeb zákazníkům,“ řekla Maierl. Statistiku o tom, jak často zákazníci tuto možnost využívají neuvedla.
Konkurenční Billa nabízí čekajícím zákazníkům jako odškodné dvacetikorunu, a to v případě, že nejsou otevřené všechny pokladny a nakupující má před sebou více než pět zákazníků.
Další řetězce nyní odškodné za dlouhé fronty neposkytují. V minulosti je nabízely ještě sítě Albert a Globus.
11. dubna 2018 |