Kavárny Starbucks začnou prodávat i italské potraviny

  17:37aktualizováno  17:37
Nic se ke kávě nehodí víc, než dobré pečivo. Toho si je vědom i kávový gigant Starbucks, který oznámil spolupráci s italskou pekárnou a kavárnou Princi v Seattlu. Tu chce později rozšířit i do dalších poboček. Bude to první kavárna v USA, která prodává výrobky mistrovského italského pekaře Rocca Princiho. Ten už má pět pekáren v Miláně a jednu v Londýně.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: AP

Prodejní místo Princi se bude nacházet přímo ve Starbucksu, konkrétně v jeho luxusní pobočce Seattle Reserve Roastery, kterou Starbucks provozuje. Bude nabízet chléb, pizzu, tiramisu nebo focacciu.

„V menu bude každý den k dispozici více než sto položek, které jsou připraveny z ingrediencí dovezených z Itálie,“ píše společnost ve svém prohlášení.

Společnost Starbucks zároveň oznámila, že kavárny Princi otevře ve všech pobočkách Starbucks Reserve Roastery, včetně Šanghaje, Milána, New Yorku, Tokia a Chicaga. Od roku 2018 pak  řetězec plánuje otevření samostatných poboček Princi.

„Rocco Princi je pekař, který svou lásku k chlebu objevil už v raném věku. Posedlost hledáním dokonalých ingrediencí mu umožnila, aby vytvořil naprosto bezkonkurenční produkt,“ sdělil předseda představenstva Starbucks Howard Schults a dodal, že Princiho vášeň pro autentické jídlo a respekt k milánské kultuře se promítá do všeho, co dělá. Proto si jej zákazníci určitě zamilují.

Starbucks se v červenci 2016 stal globálním koncesionářem a investorem v Princi, který v roce 1986 založil Rocco Princi.

Autor:


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...



Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Aero představilo nový letoun L-39NG za účasti vládní špičky

Nová stíhačka L-39NG na oficiálním představení Aera Vodochody

Na pátečním „roll-outu“ společnost Aero Vodochody poprvé představila finální podobu nového letounu L-39NG. Letoun by...

Další z rubriky

Konopí způsobí revoluci na světových trzích, hitem budou marihuanové nápoje

Ilustrační snímek

Akcie konopných firem lámou v posledních měsících na světových burzách rekordy. Tento vývoj, společně s legalizací...

Změny klimatu vyženou ceny piva na dvojnásobek, tvrdí vědci

Ilustrační snímek

Pivo se v budoucnu stejně jako čokoláda, káva nebo víno může stát obětí klimatických změn, které povedou až ke...

Harry Potter a Batman chtějí porazit Netflix, Warner Bros. začnou streamovat

Budova Time Warner v New Yorku (11. prosince 2013).

Filmy a seriály se hromadně přesouvají na internet. Na rychle se rozvíjející trh streamovaného videa tak míří další...



Najdete na iDNES.cz