ČSA ale bodovaly i v přepravě zboží a pošty. Proti loňsku objem přepraveného zboží vzrostl o více než 3 procenta.
Českým aeroliniím konkurují nízkonákladové společnosti. Šéf firmy Radomír Lašák nedávno představil novou strategii firmy, ve které uvedl, že ČSA si své zákazníky chtějí získat a udržet především vysokým standardem služeb. Ten je podle něj úplně jiný než u low-cost dopravců. - více zde
Firma také nabízí lety do destinací, o které nízkonákladoví dopravci nemají zájem. I když se efektivita těchto lokalit zvyšuje, ČSA připouštějí, že budou muset vše znovu zanalyzovat. Jen tak bude společnost schopná reagovat na tržní situaci, řekla viceprezidentka pro marketing Marie Macounová.
"Dosavadní výsledky potvrzují správnost našeho rozhodnutí posílí spojení hlavně do destinací v Rusku a do dalších zemí východní Evropy," dodala.