Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Každý styl lyžování vyžaduje jiné boty

aktualizováno 
-
Vázání na jednotlivé typy lyžování bývají sice založena na podobném principu, ale nepříliš zběhlý zákazník by si měl dát pozor, aby k sobě pasovalo konkrétní vázání a boty. Potom se teprve může dát do výběru toho správného modelu. V případě běžek, telemarských i skialpinistických lyží platí, že na sportovní pojetí jízdy se kupují co nejlehčí, zato drahé boty, na nenáročné výlety jednoduché a levné rekreační modely a na vícedenní túry do hor robustní, zateplené a pohodlné obutí ve střední cenové relaci.
Autor:


Témata: Test iDNES.cz


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Premiér Bohuslav Sobotka na tiskové konferenci po jednání tripartity 17....
Řešení dvojí kvality potravin si žádá revizi směrnice EU, prohlásil Sobotka

Řešení problému dvojí kvality zboží v zemích evropské osmadvacítky podle českého premiéra Bohuslava Sobotky vyžaduje revizi unijní směrnice o nekalých...  celý článek

košík, ilustrační foto
Velké srovnání nákupů: Česko nejdražší, Polsko levné, Německo kvalitní

Redaktoři deníku MF DNES se vydali nakupovat do sousedních zemí, aby porovnali ceny a složení potravin a drogerie. Výsledek testu ukázal, že pokud chcete...  celý článek

Ananas z Lidlu. Češi, Slováci a Maďaři kupují jiný než Němci a Rakušané. Je...
PŘEHLED: Další šizené potraviny. Sýrová náhražka, jablko místo pomeranče

Rozdíly v kvalitě potravin jsou i v privátních značkách řetězců. Test, který zpracoval Ústav konzervace potravin Vysoké školy chemicko-technologické, srovnával...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.